by Lina | 2 birželio, 2022 4:08 am
„Anadolu Isuzu“ gegužės mėnesį vykusioje „Busworld Turkey 2022“ pristatė elektrinius bei alternatyviais degalais varomus autobusus. Be „NovoCiti Volt“ ir suspaustomis gamtinėmis dujomis varomo „Kendo / Interliner“, keleivių vežėjų delegacija iš Lietuvos turėjo progos apžiūrėti ir „Citiport“ bei „Grand Toro“ modelius.
Pradėję gamybą vos nuo keleto vidutinės klasės modelių, šiuo metu „Anadolu ISUZU“ rinkai siūlo tiek miesto, tiek priemiesčio, tiek turistinius autobusus – iš viso 10 modelių bei daugiau kaip 30 modifikacijų. Jie eksportuojami 4 pasaulio kontinentus, daugiau kaip į 45 šalis.
Vienas įdomesnių modelių – „Kendo 13 CNG“, kuriame montuojamas 320 AG CNG „Cummins“ variklis. Autobuse taip pat sumontuota įranga, suteikianti galimybę iš autobusų parko stebėti visus transporto priemonės parametrus. 81 proc. transporto priemonės komponentų gali būti perdirbami. Suspaustų gamtinių dujų talpa balionuose yra didžiausia šios klasės autobusuose. Talpos dedamos ant stogo taip, kad nepažeistų bendro autobusų aukščio. Akį traukia ir išskirtinis transporto priemonės dizainas.
Elektrinis „Novociti Volt“ pirmą kartą buvo pristatytas „Busworld Europe“ parodoje Briuselyje. Plačiau apie jį galima pasiskaityti čia[1]. Galima pasidžiaugti, jog netrukus du tokius autobusus pamatysime ir Lietuvoje – juos įsigijo bendrovė „Trakų autobusai”.
„Grand Toro“ – ne naujovė Lietuvoje, šį autobusą įsigijo Šalčininkų autobusų parkas. Transporto priemonėje montuojamas „Cummins“ variklis su 6 pakopų (ZF) pavarų dėže – tai garantuoja, kad modelis yra ekonomiškiausias ir su didžiausia bagažinės talpa (4,6 m3) tarp savo klasės autobusų. Autobuso eksterjeras ir interjeras – inovatyvūs ir šiuolaikiški. Nors priekinis stiklas ISUZU konstruktorių specialiai sumažintas, jis suteikia transporto priemonei išskirtinumo. Mažesnis priekinis stiklas – tai mažesnės išlaidos, jo keitimo atveju, kai į stiklą pataiko atsitiktinis akmenukas iš priešais važiuojančio automobilio.
Esant standartiniam sėdynių išdėstymui, autobuse telpa 37 sėdimos, 6 stovimos vietos, taip pat yra neįgaliesiems skirtos vietos.
„ISUZU Citiport“ taip pat ne naujiena Lietuvoje, jį turėjo progos išbandyti skirtingų šalies miestų keleivių vežėjai. Keleivių vežėjams iš Lietuvos buvo pamatyti ir dar nebaigtą 18 m ilgio modelį – jis pristatytas „Anadolu ISUZU“ gamykloje.
Parodoje pristatytas „Citiport” 12 m ilgio, pasak gamintojų, jis sukurtas „idealios transporto priemonės dizaino“ koncepciją. Ši koncepcija išsiskiria unikaliu interjero ir eksterjero dizainu bei ypatingu dėmesiu keleivių saugumui. Žemagrindis „Citiport” pritaikytas keliauti lengvai ir patogiai žmonėms su negalia: spalva išskirtos vietos neįgaliųjų vežimėliams, sumontuoti informaciniai ekranai keleiviams su klausos negalia, taip pat įrengti aukšto kontrastingumo garsiniai signalai silpnaregiams, montuojami lengvai prieinami turėklai keleiviams su ribota judėjimo galimybe.
„Anadolu Isuzu“ generalinis direktorius Tuğrulis Arıkanas teigia, jog gamintojai „Busworld Turkey“ skiria itin daug dėmesio. „Tai – platforma, suburianti pasaulio autobusų gamybos pramonės atstovus ir verslo klientus. Tai, kad paroda rengiama Turkijoje, mūsų pramonei labai reikšminga. „Anadolu Isuzu“, eksportuoja vidutinio dydžio tolimojo susisiekimo ir kitus autobusus į 45 šalis, stengiamės atrasti vis naujas rinkas. Šiais metais „Busworld“ parodoje dalyvavome su ekologiškais, patogiais ir saugiais modeliais, kurių reikia šiuolaikiniams miestams. Mūsų elektrinis „Novociti Volt“ modelis pirmą kartą buvo eksportuotas į Prancūziją praėjusiais metais, o „Kendo / Interliner CNG“ pelnė „Metų tvaraus autobuso 2022“ apdovanojimą. Stengiamės pasiūlyti klientams tai, ko jiems labiausiai reikia. Artimiausi mūsų tikslai – toliau gerinti vidutinio dydžio autobusų eksporto rodiklius ir plėstis į naujas rinkas. Šiam tikslui pasiekti ir dėsime visas pastangas“.
Parengė Lina Jakubauskienė
Autorės nuotraukos
Source URL: http://ebus.lt/anadolu-isuzu-stende-busworld-turkey-2022-ekologiskos-transporto-priemones/
Copyright ©2024 Ebus.lt unless otherwise noted.