„Anadolu ISUZU“ stende Hanoveryje – dvi premjeros

by Lina | 27 rugsėjo, 2022 5:50 am

Šiųmetėje Hanoverio IAA parodoje „Anadolu Isuzu“ pristatė keturis autobusų modelius bei vieną naujovę – elektrinį krovininį automobiliuką, skirtą dirbti mieste.

Parodoje pristatytas jau anksčiau matyti „NovoCiti VOLT“, „Kendo 13 CNG“, „Isuzu Grand Toro“.

Bene įdomiausia naujovė – elektrinis Big.e modelis. Transporto priemonė – kompaktiška, jame montuojamas naujas elektrinis variklis. Vieną kartą įkrautomis baterijomis automobilis gali nuvažiuoti  iki 150 kilometrų atstumą. Baterijų talpa gali būti trijų rūšių – 10-15-20 kWh. „Big·e“ gali būti dviejų versijų, jos gali pasiekti maksimalų 60 km/h ir 80 km/h greitį, automobilis gali būti įkraunamas per 3–5 valandas naudojant bet kokį šaltinį, pavyzdžiui, mobilųjį telefoną. „Big e“, kuris bus gaminamas „Anadolu Isuzu“ gamykloje pagal „Anadolu Isuzu“ kokybės standartus. Planuojama, kad Big·e bus parduodamas nuo 2024 m.

Dar viena naujovė – 12 m ilgio „NovoCiti VOLT“. Autobuso dizainas atnaujintas, sumontuota naujausia įrangą, durys paplatintos. Pasak gamintojų, „CitiVOLT“ užtikrina didesnį našumą su galingu „Proterra” elektriniu varikliu ir malonesnį vairavimą su ergonomiškai suprojektuota vairuotojo vieta ir tinkinamu vaizdo ekranu. Autobusu vienu metu gali važiuoti nuo 80 iki 110 keleivių, yra 34 sėdimos vietos, trys iš jų – atlenkiamos.

Autobuse yra du ZF varikliai, kurie sumontuoti galinėse ašyse, abu – po 250 kW. Baterijos gali būti įkraunamos arba lėtuoju, arba greituoju būdu.

„IAA Transportation“ parodoje lankytojai taip pat galėjo apžiūrėti elektrinį vidutinio dydžio „NovoCiti VOLT“, kurį jau galėjome matyti ir Lietuvoje. Šiuo metu Lietuvos įmonės užsakiusios aštuonis elektrinius „NovoCiti VOLT“, tačiau važinėjančio mūsų šalyje dar nėra. Plačiau apie šį autobusą galima pasiskaityti čia[1].

„Kendo 13 CNG“ atitinka tvaraus miesto modelį, nes yra ekologiškas, atitinka griežčiausias ES normas dėl išmetamų teršalų. Variklis gali būti varomas biodujomis.

„Isuzu Grand Toro“ – vidutinio dydžio autobusų segmento modelis, pasak gamintojų, pasižymi dideliu našumu ir mažu išmetamųjų teršalų kiekiu. Variklis – 206 AG, esant 2300 aps./min. Autobusas pasižymi manevringumu. Jame gali būti iki 37 sėdimų vietų.

eBus.lt

Linos Jakubauskienės ir „Saločiai ir partneriai” nuotraukos

Endnotes:
  1. čia: http://ebus.lt/lietuvoje-elektrinis-isuzu-novociti-volt/
  2. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2022/09/is.jpg
  3. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2022/09/is-2.jpg
  4. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2022/09/is-1.jpg
  5. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2022/09/20220922_115358.jpg
  6. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2022/09/20220922_115225.jpg
  7. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2022/09/is-6.jpg
  8. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2022/09/is-4.jpg
  9. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2022/09/is-3.jpg
  10. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2022/09/is-5.jpg
  11. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2022/09/is-7.jpg
  12. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2022/09/is-8-1.jpg
  13. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2022/09/is-10.jpg
  14. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2022/09/is-11.jpg
  15. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2022/09/is-9.jpg
  16. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2022/09/is-12.jpg

Source URL: http://ebus.lt/anadolu-isuzu-stende-hanoveryje-dvi-premjeros/