Automobilio apžiūrą po įvykio ERGO perkėlė į mobilųjį telefoną

by Lina | lapkričio 6, 2018 5:05 am

Po eismo įvykio patirtą automobilio žalą jau galima sureguliuoti išmaniai ir gauti išmoką. Lietuvoje pirmoji tai įgyvendino draudimo bendrovė ERGO. Naudojantis išmaniajam telefonui skirta sistema „ERGO Smart“, užfiksuoti eismo įvykio metu patirtą žalą galima per kelias minutes – nebereikia niekur vykti ir rodyti automobilio ekspertams. „Daug dėmesio skiriame žalų administravimo procesų paprastinimui – tai taupo mūsų klientų laiką. Todėl kartu su partneriais „Audatex“ pristatome įrankį, leidžiantį klientui patirtą žalą užfiksuoti per kelias minutes naudojantis tik telefonu. Pirmieji rezultatai ir teigiami klientų atsiliepimai rodo, kad einame teisingu keliu, tad panašių sprendimų savo veikloje ketiname diegti ir daugiau“, – sako ERGO Lietuvoje Žalų administravimo departamento direktorius Gytis Matiukas.

Paprastai veikianti sistema

Moderniausias šiuo metu Lietuvos rinkoje draužiamųjų žalų administravimo įrankis tuo pačiu yra bene lengviausiai perprantamas. Klientui paskambinus į skambučių centrą ir pranešus apie įvykį, jis į išmanųjį telefoną gauna nuorodą. Ją atidaręs telefono ekrane, klientas mato konkrečias instrukcijas, kaip pateikti prašymą išmokėti žalą. Jokios papildomos programos klientui į telefoną įdiegti nereikia – nuoroda atidaroma interneto naršyklėje, tad visomis jos funkcijomis gali naudotis tiek „Android“, tiek „iOS“, tiek „Windows“ operacines sistemas turinčių telefonų naudotojai.

Nufotografavus reikiamas automobilio vietas ir dokumentus, pažymėjus pažeidimų dydžius, klientas turi įvesti banko sąskaitos numerį, į kurią nori sulaukti draudimo išmokos, ir tuomet visa informacija apie žalą keliauja į ERGO administravimo programą. Draudimo bendrovės ekspertai kartu su nuotraukomis gauna ir paskaičiuotą žalos sumą bei pasirūpina jos išmokėjimu.

Šios sistemos privalumai, visų pirma, akivaizdūs klientui. Jis žalos įvertinimui sugaišta 10 minučių ir tą gali atlikti būdamas bet kurioje vietoje. Skaičiuojama, kad vykdamas registruoti žalą į draudimo bendrovės būstinę arba autoservisą, klientas vidutiniškai sugaišta 2 valandas, tad laiko sąnaudų skirtumas – daugiau nei akivaizdus. Taip pat sutrumpėja išmokos gavimo laikas, nes žala administruojama greičiau. Sutaupyto laiko sąskaita žalų specialistai gali dirbti efektyviau ir daugiau dėmesio skirti sudėtingesniems atvejams ir bendravimui su klientais.

Daug žadantys rezultatai

„ERGO Smart“ sistema jau veikia nuo rugsėjo vidurio ir per kelias savaites ja spėjo pasinaudoti virš šimto klientų. Ši galimybė kol kas populiariausia tarp 35 metų amžiaus ir jaunesnių vairuotojų. „Toks vartotojų amžius natūralus – išmaniąsias naujoves visada lengviau priima ir išbando jaunesni žmonės. Tikimės, jog ši naujovė ypač patrauks Z kartos dėmesį, o ilgainiui ir vyresni mūsų klientai išbandys šios paprastai valdomos sistemos patrauklumą bei įvertins jos teikiamą naudą“, – sako ERGO Žalų administravimo departamento vadovas Gytis Matiukas.

ERGO informacija

Linos Jakubauskienės nuotrauka

 

Source URL: http://ebus.lt/automobilio-apziura-po-ivykio-ergo-perkele-i-mobiluji-telefona/