Dviaukštės puspriekabės – keleiviams vežti

by Lina | gegužės 12, 2019 6:36 am

Ant balninių vilkikų važiuoklės sumontuoti autobusai praėjusio amžiaus viduryje Europoje buvo įprastas dalykas. Tačiau 1945-aisiais tuometėje Rytų Vokietijoje suprojektuota pirmoji dviaukštė puspriekabė keleiviams vežti mieste.

1953-iaisiais „LOWA Werdau” specialistai suprojektavo dviaukštę keleivinę puspriekabę „Do S6“ tuomet naujam „IFA H6“ vilkikui. Jame buvo sumontuotas 120 AG „EM6“ variklis.

Transporto priemonės būta didžiulės; jos ilgis – 14,80 metro, puspriekabės ilgis sudarė 11,22 metro. Autobuso plotis – 2,5 m, aukštis – 3,97 m.

Pirmajame transporto priemonės aukšte buvo 21 stovima ir 36 stovimos vietos, antrajame – 40 sėdimų ir 3 stovimos.

Transporto priemonėje buvo dvejos durys, ties kuriomis sumontuoti dveji laiptai pakilti į antrąjį salono aukštą.

eBus.lt

Nuotraukos – iš archyvų

Endnotes:
  1. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2019/05/apie-puspr.jpg
  2. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2019/05/apie-pusp.jpg
  3. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2019/05/apie-pusprie.jpg

Source URL: http://ebus.lt/dviaukstes-puspriekabes-keleiviams-vezti/