EK ir vartotojų apsaugos tarnybos imasi priemonių prieš vartotojus klaidinančius kelionių užsakymo portalus

balandžio 10 04:04 2017 Spausdinti straipsnį Kelionės Lankytojai

2016 m. spalio mėn. Europos Komisija ir ES vartotojų apsaugos tarnybos suderintai pradėjo tikrinti 352 kainų palyginimo ir kelionių užsakymo portalus visoje ES. Jos nustatė, kad 235 interneto svetainėse, t. y. dviejuose trečdaliuose tikrintų svetainių, nurodytos kainos buvo nepatikimos. Lietuvoje buvo patikrinti 19 portalų, dalyje jų užfiksuoti pažeidimai.

Pagrindiniai nustatyti faktai:

  • Trečdaliu atvejų pirminė kaina nesutapo su galutine kaina.
  • Penktadaliu atvejų specialių pasiūlymų iš tikrųjų nebuvo.
  • Beveik trečdaliu atvejų galutinė kaina arba jos apskaičiavimo būdas buvo neaiškūs.
  • Vienoje svetainėje iš keturių nebuvo patikslinta, kad teiginiai apie besibaigiančius pasiūlymus (pvz., „ liko tik 2“, „pasiūlymas galioja tik šiandien“) yra susiję tik su ta svetaine ar su viešbučiu.

Bendradarbiavimo vartotojų apsaugos srityje tinklas kreipsis į 235 interneto svetaines, kuriose nustatyta pažeidimų, ir prašys juos pašalinti. Jei jos nevykdys reikalavimų, nacionalinės vadžios institucijos priklausomai nuo taikytinos nacionalinės teisės gali tiesiogiai arba per nacionalinius teismus inicijuoti administracinį ar teismo procesą.

Daugiau informacijos: http://europa.eu/!ut47wP

 

EK informacija

Linos Jakubauskienės nuotrauka