Černigove surinkinėjami troleibusai

sausio 18 04:13 2011 Spausdinti straipsnį Autobusų pasaulio naujovės

Ukrainos Černigovo automobilių gamyklos vadovai drauge su Baltarusijos „Belkommunmaš“ atstovais (primename skaitytojams, jog šioje gamykloje pagamintą troleibusą „Vitovt“ turėjo progos išbandyti ir Vilniaus miesto gyventojai bei svečiai), remiantis kuriuo ukrainiečiai surinkinės baltarusiškus troleibusus.

Kol kas gamykloje Černigove troleibusai bus baigiami surinkti iš „Belkommunmaš“ pristatytų agregatų. Projekto tikslas – per mėnesį surinkti 25-30 transporto priemonių, naudojant Ukrainoje pagamintą kėbulą, važiuoklę ir kitas detales.

Manoma, jog pirmasis bendras ukrainiečių bei baltarusių troleibusas išvažiuos iš gamyklos šių metų liepą.

„Belkommunmaš“ 321 modelio troleibusas – vadinamosios trečiosios kartos transporto priemonė. Jame naudojama tranzistorinė variklio valdymo sistema su kintamos srovės 185 kW „Škoda“ elektromotoru. Žemagrindžiame salone telpa apie šimtą keleivių, jame – 26 sėdimos vietos.

Kad keleiviams būtų patogiau įlipti bei išlipti, montuojama vadinamoji „knilingo“ sistema, įrengta rampa žmonių su negale vežimėliams įvažiuoti.

Salone montuojamas kondicionierius, vairuotojo darbo vieta funkcionali bei patogi: sėdynė prisitaiko prie bent kokio ūgio ar svorio žmogaus, įrengtas individualus kondicionierius.

321 modelyje įrengta diagnostinė sistema, sekanti įtampos svyravimus kontaktiniuose laiduose; ši informacija perduodama į ekraną, įrengtą prietaisų skyde.

Daug dėmesio skiriama ir keleivių saugumui. Įrengta sistema, kuri automatiškai „išjungia“ transporto priemonę nuo kontaktinių laidų, jei įtampa staigiai krenta ir kyla grėsmė, jog elektros srovė pateks ant troleibuso kėbulo.

Parengė Lina Jakubauskienė

rašyti komentarą

0 komentarų

Komentarų nėra

Jūs galite pradėti diskusiją.

Komentuoti

Jūsų duomenys saugūs! Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Taip pat kiti duomenys nebus platinami trečiosioms šalims.
Visi laukeliai privalomi.