„Ikarus“ autobusai… bėgiais

liepos 30 05:45 2017 Spausdinti straipsnį Lankytojai Muziejus

Daugelis iš mūsų puikiai pamena vengriškuosius „Ikarus“, kurie vežė keleivius tiek miesto, tiek tarpmiesčio maršrutais. Tačiau nedaugelis žino, jog „Ikarus“ gamino ir bėgiais važiuojančius autobusus.

1980-ųjų pradžioje „Ikarus“ sudarė sutartį su vengrų kompanija „Ganz-MÁVAG“, gaminusia lokomotyvus ir vagonus. Sutarties tikslas – sukurti bėgiais važiuojantį autobusą, skirtą tiek Vengrijos, tiek užsienio šalių rinkoms. Kėbulą turėjo pagaminti „Ikarus“, jį pritaikyti važiuoti bėgiais – „Ganz“. „Ikarus 725.00“ pristatytas 1983-iaisiais. Iš viso pagaminti du bandomieji autobusai.

Kiekviena autobuso sekcija buvo 12 metrų ilgio, o visas sąstato ilgis – 25,2 metro. vienoje iš sekcijų buvo įrengtas dyzelinis „Cummins“ variklis. Kėbulo detalės ir jo konstrukcija buvo analogiška 200-osios serijos „Ikarus“, o mašinisto kabina įrengta laikantis geležinkelio standartų.

1987-aisiais „Ganz-MÁVAG” pristatė dviejų sekcijų traukinio prototipą Malaizijai. Modelis gavo pavadinimą „Ikarus 725.01“.  Transporto priemonėje buvo sumontuotas „Cummins“ variklis.

Vėliau „Ganz“ užsakė dar du „725.01“ kėbulus dviejų vagonų bėginiam autobusui, kurie 1992-aisiais buvo parduoti  Singapūrui.

Po kelerių metų, 1994-aisiais, „Ikarus General Kft.“ perdarė keletą „Ikarus 260“ Rusijai.

eBus.lt

Organizatorių nuotraukos

 

 

 

 

  • apie-beg-ik2
  • apie-beg-ik1
  • apie-beg-ik7
  • apie-beg-ik8
  • apie-beg-ik4
  • apie-beg-ik9
  • apie-beg-ik6
  • apie-beg-ik3
  • apie-beg-ik10
  • apie-beg-ik5