by Lina | 19 rugpjūčio, 2020 4:25 am
Dar ne taip seniai „Ikarus“ autobusai vežė keleivius ir mūsų šalies miestuose, dar ne taip seniai autobusų parkai su šiais autobusais atsisveikino.
Užsidarė ir „Ikarus“ autobusus gaminusios Vengrijos gamyklos, o pats ženklas „pasislėpė“ po stilizuotu „Irisbus“ delfino ženklu.
Vis dėlto prisiminimai apie 120 metų „Ikarus“ istoriją tebėra gyvi. Būta net keletas bandymų prikelti „Ikarus“ markę, nors jie nebuvo sėkmingi. Ir štai – dar vienas bandymas prikelti legendinius autobusus iš užmaršties.
„Ikarus 123“ montuojami ant „Volvo B8RLE“ važiuoklės, su 7,7 l turbodyzeliniu šešių cilindrų 320 AG varikliu. Galimas ir biodegalus naudojantis autobuso modelis. Pavarų dėžę galima rinktis iš. „Volvo I-Shift“, „ZF EcoLife“ ar Voith D864.
Autobuso korpusas gaminamas iš nerūdijančio plieno, priekinė ir galinė dalis – iš stiklo plastiko. Salone – šviesos diodų apšvietimas, taip pat yra USB lizdai.
Naujojo „Ikarus“ ilgis – 12 m, vienu metu jis gali vežti 80 keleivių, yra 42 sėdimos vietos. autobuso kaina kol kas neskelbiama, tikimasi, kad ji bus šiek tiek mažesnė nei Vakarų Europoje gaminamų modelių.
eBus.lt
Gamintojų nuotraukos
Source URL: http://ebus.lt/ikarus-dar-vienas-bandymas-atgimti/
Copyright ©2024 Ebus.lt unless otherwise noted.