Šimtas kilometrų – be laidų, arba ypatingieji Kauno troleibusai

by admin | 11 rugpjūčio, 2014 4:34 am

Esminis troleibuso trūkumas – būtinybė važiuoti tuo pačiu nustatytu maršrutu, prisijungus prie elektros laidų. Tiesa, šiuolaikiniai troleibusai naujų technologijų dėka jau gali keletą ar net keliolika kilometrų nuvažiuoti ir be kontaktinio tinklo. Tačiau Kauno troleibusui, pasirodo, ne kliūtis ir… šimtas kilometrų. Įrodymas – tarsi nuo grandinės nutrūkęs kauniečių troleibusas, ne tik sugebėjęs „įveikti“ atstumą tarp Kauno ir sostinės, bet ir pažeisti taisykles, nesusimokėdamas… už stovėjimą mokamoje vietoje Vilniaus B. Radvilaitės gatvėje.

„Rugpjūčio 6-ąją gavome Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Saugaus miesto departamento Administracinių pažeidimų tyrimo skyriaus raštą, jog mūsų troleibusas SKODA 14 TR, kurio valstybinis numeris BEE 352, neva nesilaikė nustatytos tvarkos bei pažeidė Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimą dėl patvirtintų Vietinės rinkliavos už naudojimąsi Tarybos nustatytomis mokamomis vietomis automobiliams statyti nuostatų 17.1 punktą: transporto priemonės valdytojas (vairuotojas), pastatęs automobilį mokamoje stovėjimo vietoje, iš karto nesumokėjo vietinės rinkliavos nei į bilietų automatą, nei siųsdamas (-a) trumpąją mobiliojo ryšio žinutę. Raštas adresuotas įmonei, jame reikalaujama nurodyti asmens, vairavusio transporto priemonę, vardą, pavardę bei kitus duomenis“, – pasakoja „Kauno autobusų“ Administracijos ir personalo departamento vadovas Mindaugas Grigelis.

Be to, rašte dar pagrasinama ir įmonės vadovams: „vadovaujantis Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo nustatyta tvarka, juridinio asmens (ar jo filialo) vadovas, nepateikęs duomenų, gali būti traukiamas administracinėn atsakomybėn už transporto priemonės savininko (valdytojo) pareigų neatlikimą pagal Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso 133.1 straipsnį. Juridinio asmens (ar jo filialo) vadovui atsakomybė už pareigų atlikimą netaikoma, jeigu jis prarado transporto priemonę prieš savo valią“.

Sulaukusiems rimto įspėjimo bendrovės „Kauno autobusai“ vadovams neliko nieko kito, kaip tik išsiaiškinti, kur tądien buvo jų troleibusas, ar kas nors jo piktybiškai neišgabeno į sostinę bei kas transporto priemonę vairavo.

„Žinoma, troleibusas visą dieną važinėjo Kaune, 15-uoju maršrutu, taigi jis jokiu būdu negalėjo atsidurti Vilniuje. Paklausėme sostinės valdininkų – gal tai buvo kitas mūsų bendrovei priklausantis troleibusas, kuris pažeidė minėtąsias taisykles, galbūt jie turi užfiksavę pažeidėją nuotraukoje?“, – ironiškai kalba M. Grigelis.

„Kauno autobusų” vadovai nusiuntė sostinės valdininkams troleibuso vairuotojo kelionės ir bilietų kontrolės lapo kopiją, kur aiškiai matyti, kada į maršrutą išvyko ir kada grįžo į parką taisykles „pažeidęs” troleibusas.

Po keleto dienų kauniečiai sulaukė Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Saugaus miesto departamento Administracinių pažeidimų tyrimo skyriaus atsiprašymo – įvyko klaida, suklysta fiksuojant transporto priemonės numerį…

Lina Jakubauskienė

Bendrovės „Kauno autobusai“ nuotraukos



Source URL: http://ebus.lt/imtas-kilometr-be-laid-arba-ypatingieji-kauno-troleibusai/