Pasirodo, jog iš įprastos „GAZel“ bandyta pagaminti sudvejintą autobusą. Vienintelis toks egzempliorius pagamintas Saratove praėjusio amžiaus pabaigoje. Jis turėjo vežti parko zonos lankytojus, o ne keleivius mieste.
Autobusas pavadintas „Piligrim“, pagamintas Saratovo savivaldybės užsakymu. Sujungimo mechanizmas pagamintas „Trolza“ gamykloje.
Sudvejintam „GAZel“ panaudota GAZ-3302 važiuoklė. Salone tilpo 22 sėdimos vietos. autobuso masė – 5 980 kg.
Autobuso greitis parko zonoje buvo ribojamas iki 25 km/val., nors jis galėjo važiuoti maksimaliu 60 km/val. greičiu.
Neaišku, ar vienintelis „Piligrim“ egzempliorius išliko iki šių dienų.
eBus.lt
Yandex.ru nuotraukos