by Lina | birželio 2, 2019 5:20 am
Pasirodo, jog iš įprastos „GAZel“ bandyta pagaminti sudvejintą autobusą. Vienintelis toks egzempliorius pagamintas Saratove praėjusio amžiaus pabaigoje. Jis turėjo vežti parko zonos lankytojus, o ne keleivius mieste.
Autobusas pavadintas „Piligrim“, pagamintas Saratovo savivaldybės užsakymu. Sujungimo mechanizmas pagamintas „Trolza“ gamykloje.
Sudvejintam „GAZel“ panaudota GAZ-3302 važiuoklė. Salone tilpo 22 sėdimos vietos. autobuso masė – 5 980 kg.
Autobuso greitis parko zonoje buvo ribojamas iki 25 km/val., nors jis galėjo važiuoti maksimaliu 60 km/val. greičiu.
Neaišku, ar vienintelis „Piligrim“ egzempliorius išliko iki šių dienų.
eBus.lt
Yandex.ru nuotraukos
Source URL: http://ebus.lt/kaip-gazel-vos-netapo-sudvejintu-autobusu/
Copyright ©2021 Ebus.lt unless otherwise noted.