Kaip rumuniškas sunkvežimis tapo autobusu Kinijoje?

gruodžio 15 07:44 2019 Spausdinti straipsnį Lankytojai Muziejus

Kinijos automobilių gamybos istorija – labai paini bei sudėtinga. Šioje šalyje nuo seno egzistavo daugybė nedidelių kompanijų, kurios transporto priemones gamino trumpą laiką.

 

Viena iš tokių neilgaamžių transporto priemonių – labai neįprastas autobusas, pavadintas „Luoman CQ680“. Transporto priemonė montuota ant rumuniško sunkvežimio „Roman 10.215“ važiuoklės. Detalės važiuoklei gaminti buvo atvežamos iš Rumunijos.

„Roman“, beje, gaminti pagal Vokietijos koncerno MAN licenciją. Pirmasis autobusas išvažiavo iš Čuncino gamyklos 1980-aisiais, pagaminta nedideli kiekiai autobusų, kurie važinėjo tik Čuncine.

„Luoman CQ680“ gaminti buvo imama „Luoman 10.215“ važiuoklė, ji tvirtinta prie originalios sunkvežimio „Roman“ kabinos. Viduje buvo montuojamos medinės sėdynės, po vieną eilę kiekvienoje pusėje.

Visi sujungimai buvo mechaniniai, todėl transporto priemonė nebuvo manevringa. Be to, autobuse buvo vos trejos siauros durys – viena priekyje ir dvi – priekaboje.

Autobuse montuotas 6 cilindrų 215 AG D2156 variklis su turboįpūtimu. Pavarų dėžė – „Roman AK6-80“, šešių pavarų.

eBus.lt

Nuotraukos – iš archyvų

 

  • apie-ik-kit2
  • apie-ik-kit
  • apie-ik-kit1
  • apie-ik-kit4
  • apie-ik-kit3