Keleivininkai turi naują prezidiumo narį „Linavoje“

gegužės 12 03:38 2014 Spausdinti straipsnį Naujienos

Gegužės 9-ąją vykusiame 26-ajame asociacijos „Linava“ kongrese dar dviem kadencijoms perrinktas ilgametis asociacijos prezidentas Algimantas Kondrusevičius. Išrinkti ir nauji asociacijos prezidiumo nariai.

Kongrese užsiregistravo 425 dalyviai, tad kvorumo šįsyk būta.

Pasveikinti į Kongresą susirinkusių vežėjų atvyko IRU generalinis sekretorius Umberto de Pretto, susisiekimo viceministras Vladislavas Kondratovičius, europarlamentarė Laima Andrikienė, svečiai iš Pramonininkų bei Verslo konfederacijų, Lietuvos prekybos, pramonės ir amatų rūmų.

U. de Pretto sulaukė ir nemažai vežėjų klausimų dėl TIR finansinių garantijų, į kuriuos čia pat atsakė. Pasak jo, anksčiau problemų turėjusi „Linava“ šiuo metu jas jau baigia išspręsti, be to, asociacija pagal TIR knygelių vartojimą yra viena iš pirmaujančių pasaulyje.

Pranešimą skaitęs asociacijos prezidentas A. Kondrusevičius kvietė vežėjus pamiršti nesantaiką ir susivienyti bendram darbui. „Svarbu, kad visi kovotume už vieną idėją, už vieną tikslą – mūsų visų gerovę“, – sakė A. Kondrusevičius.

Jo teigimu, šiuo metu transporto sektorius sukuria 12-13 proc. šalies BVP. „Nors šiuo metu mūsų verslui atsirado naujos kliūtys, ypač susijusios su Rusijos siekiu ignoruoti TIR Konvenciją, tačiau tai verčia aktyviai ieškoti naujų rinkų. Vežėjai perkelia savo verslą iš Rusijos į kitas šalis, dairosi į Afrikos, Azijos, ypač – į Kinijos, rinkas“, – kalbėjo A. Kondrusevičius.

Pasak prezidento, šiuo metu menksta krovinių srautai į rytus, tuo pačiu mažėja vežimo įkainiai. „Tačiau esu įsitikinęs, kad ir toliau išsaugosime aukštą vietą tarptautinių vežimų rinkoje“, – teigė A. Kondrusevičius.

Prezidentas pristatė kitas pastaruoju metu vežėjus labiausiai kamavusias problemas bei asociacijos pastangas joms spręsti, kalbėjo apie planus ateičiai. „Dirbkime kartu dėl mūsų geros ateities“, – reziumavo A. Kondrusevičius.

Darbo ataskaitą susirinkusiems pristatė ir asociacijos generalinis sekretorius Ričardas Malkus. Jis pasakojo vežėjams, kaip pavyko suvaldyti finansinę situaciją, kokių priemonių imtasi, kad tikslai būtų pasiekti.

Susirinkę į Kongresą vežėjai išklausė asociacijos 2013-ųjų finansinės veiklos ataskaitą, taip pat Revizijos komisijos ataskaitą. Pastaroji sukėlė bene daugiausia aistrų tarp krovinininkų atstovų. Vežėjai piktinosi dėl pernelyg didelių ir ne visada pagrįstų asociacijos išlaidų, kalbėjo apie tai, kad lėšos turėtų būti paskirstomos skaidriau bei efektyviau. Į kilusius klausimus pabandė atsakyti R. Malkus, tačiau vežėjai balsavo, kad Revizijos komisijos ataskaita būtų patvirtinta.

Kongresas šįkart buvo rinkiminis, tad daug dėmesio skirta kandidatams tiek į prezidentus, tiek ir į prezidiumo narius. Prezidento postą užimti pretendavo trys kandidatai: Algimantas Kondrusevičius, Erlandas Mikėnas ir Vytautas Milėnas. Visi kandidatai pristatė savo programas, tačiau V. Milėnas atsiėmus savo kandidatūrą, vežėjams prezidentą teko rinktis iš dviejų pretendentų.

Daugiau balsų surinko A. Kondrusevičius – 217, už E. Mikėną balsavo 166 Kongreso dalyviai.

Į asociacijos „Linava” prezidiumo narius išrinkti: Rimantas Martinavičius, Valius Smaidžiūnas, Erlandas Mikėnas, Artūras Rutkauskas, Vidas Augaitis, Julius Misiūnas, Vytas Bučinskas, Irina Stančinskaja, Dainius Abramavičius ir Aldas Motiejūnas. Keleivininkų kandidatas R. Martinavičius, Tauragės autobusų parko direktorius, surinko 201 Kongreso dalyvio balsą.

Į asociacijos „Linava” revizijos komisiją vežėjai išrinko Aušrą Mecelienę ir Aliciją Monkevič. Kiti daugiausiai „Už“ balsų surinkę kandidatai į revizijos komisiją nepateko, nes jie gavo daugiau balsų „Prieš“. Tokiu būdu revizijos komisija suformuota ne iš trijų, kaip įprasta, o iš dviejų narių.

Vežėjai taip pat patvirtino 2014-ųjų biudžetą bei priėmė Kongreso rezoliuciją bei nutarimus.

Lina Jakubauskienė


rašyti komentarą

0 komentarų

Komentarų nėra

Jūs galite pradėti diskusiją.

Komentuoti

Jūsų duomenys saugūs! Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Taip pat kiti duomenys nebus platinami trečiosioms šalims.
Visi laukeliai privalomi.