by Lina | 29 spalio, 2015 4:25 am
[1]1961-ųjų liepą buvo pagamintas vos vienas eksperimentinis LAZ „Ukraina-1“ modelis.
Be naujo berėmio kėbulo, autobuse sumontuota daug modernių agregatų bei detalių: pneumatinė pakaba, teleskopiniai amortizatoriai, vairo hidrostiprintuvas ir pan. Taip pat modernus V-formos „ZIL-130“ variklis, kurio galingumas – 150 AG bei penkių pakopų sinchronizuota pavarų dėžė.
„Ukraina-1“ salone buvo „lėktuvo tipo“ sėdynės, ant kurių galėjo patogiai įsitaisyti 36 keleiviai.
Autobuso ilgis – 10 000 mm, plotis – 2 500 mm, aukštis – 2 720 mm.
[2]1961-ųjų spalį Lvovo autobusų gamykloje sukurtas LAZ „Ukraina-2“ nuo pirmtako skyrėsi tik šiek tiek kitokia kėbulo forma ir dar patogesniu salonu – jame sumontuota mini virtuvėlė, vieta palydovui, rūbinė drabužiams pasikabinti bei sanitarinis mazgas. Konstrukcija bei agregatai išliko tokie patys, kaip ir „Ukraina-1“ autobuse.
Šis autobusas galėjo vežti 28 keleivius. Jo ilgis – 10 000 mm, plotis – 2 500 mm, aukštis – 2 720 mm. Ratų bazė – 4 700 mm.
„Ukraina“ autobusai tuo metu pasižymėjo ne tik ypatingu komfortu keleiviams, bet ir moderniu dizainu. 1961-aisiais autobusai pristatyti parodoje Maskvoje, o „Ukraina-1“ dalyvavo filmuojant meninį filmą „Benzino kolonėlės karalienė“.
eBus.lt
Nuotraukos – iš archyvų
Source URL: http://ebus.lt/laz-ukraina-is-praejusio-amziaus-vidurio/
Copyright ©2024 Ebus.lt unless otherwise noted.