Lietuvoje – „Isuzu Citiport“ miesto autobusas

by Lina | 10 rugsėjo, 2015 4:22 am


apie-cit11[1]Į Lietuvą atvyko bandymams skirtas naujas „Isuzu Citiport“. Autobusą jau apžiūrėjo bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ darbuotojai, „Citiport“ dar bus pristatytas Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio keleivinio transporto įmonėms.

 

 

„Šis autobusas – bandomasis „Citiport“, pagamintas „Isuzu“ gamykloje 2014-aisiais ir nuo tada siūlomas išbandyti įvairių šalių vežėjams.

Šis autobusas demonstruotas Prancūzijoje, Vokietijoje, Lenkijoje, dabar atvyko į Lietuvą. Beje, vieną bandymams skirtą „Citiport“ išsyk nupirko Izraelio viešojo transporto įmonė“, – sako bendrovės „Saločiai ir partneriai“ vadovas Ruslanas Andrejevas.

Kurdami naują miesto autobusą, „Isuzu“ gamintojai rėmėsi penkiais pagrindiniais kriterijais: žmogus, aplinka, technologija, saugumas ir komfortas.

Pagalvota apie visus keleivius – gamintojų manymu, visi piliečiai yra lygūs ir privalo turėti vienodas keliavimo galimybes.

Pasirūpinta aplinka: autobusas išmeta mažai teršalų ir sunaudoja nedaug degalų; „Citiport“ variklis atitinka Euro 6 standartų reikalavimus.

Naudotos modernios technologijos – sumontuotas EBS trijų pakopų interderis, valdomas ranka ir koja, vidinės ir išorinės vaizdo kameros.

Keleivių patogumui – oro kondicionierius, autonominis šildymas, du elektra valdomi stoglangiai, erdvus, šviesus salonas, plačios keleivių laipinimo durys. Vairuotojo patogumui – atskirta kapsulės formos kabina vairuotojui su plačia sėdyne, reguliuojamu vairu, skaitmeninis prietaisų skydelis, taip pat vaizdo kameros, filmuojančios tiek salono vidų, tiek išorę. Specialiame ekrane vairuotojas mato filmuojamą vaizdą.

Transporto priemonės ilgis – 12 metrų, aukštis – 3 136 m, ratų bazė – 5 850 m. Salone – 27 sėdimos vietos, iš viso gali važiuoti 102 keleiviai.

Transporto priemonėje montuojamas 6 cilindrų „Cummins ISB6.7E6 280B dyzelinis variklis su „Common Rail turbo“ sistema. Pavarų dėžė – ZF 6 AP 1200B, automatinė 6 pakopų.

Dar viena naujovė – 300 l talpos degalų bakas sumontuotas ties priekinio rato posparniu – šią naujovę „Isuzu“ patentavo. Tokiu būdu išsaugoma vieta kitiems agregatams.

„Autobusą jau nuodugniai apžiūrėjo bendrovės „Vilniaus viešasis transportas specialistai“. Esminių trūkumų jie nepastebėjo. Likome dėkingi už logiškas pastabas ar pageidavimus, kuriuos perduosime gamintojui. Net ir nedideli trūkumai bus ištaisyti“, – sako bendrovės „Saločiai ir partneriai“ pardavimų vadovas Vygantas Šulga.

Gamintojų manymu, naujieji „Isuzu Citiport“ taps populiarūs tarp klientų, kadangi gali patenkinti net išrankiausių keleivių poreikius. Šiuolaikiškas, modernus autobusas sukurtas remiantis „idealios transporto priemonės dizaino“ koncepcija. Transporto priemonės interjero ir eksterjero dizainas – unikalus, ypač daug dėmesio skirta keleivių saugumui.

Žemagrindis „Citiport“ pritaikytas žmonėms su negalia: kitokia spalva pažymėta vieta neįgaliųjų vežimėliui, įrengti informaciniai ekranai keleiviams su klausos negalia, nematantiems bei silpnaregiams – didelio kontrastingumo garsiniai signalai silpnaregiams. Be to, turėklai lengvai prieinami keleiviams su ribota judėjimo galimybe.

Kėbului gaminti naudotos lengvos, tačiau tvirtos medžiagos, todėl „Citiport“ yra ekonomiškas, degalų naudojantis mažiau nei analogiškos transporto priemonės. „Autobusą išbandę bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ darbuotojai pajuto jo manevringumą. Transporto priemonė tinka važinėti ir siauromis senamiesčio gatvelėmis“, – sako V. Šulga.

Artimiausiu metu „Isuzu Citiport“ keliaus į kitus miestus.

„Norėsime naująjį autobusą pristatyti didžiųjų miestų savivaldybių atstovams, merams su naujomis komandomis, kad jie galėtų palyginti ir įvertinti autobuso modernumą bei jo konstrukcijoje bei dizaine pritaikytus originalius, patentuotus sprendimus. Miestų vadovai turi žinoti, kas šiuo metu rinkoje yra geriausio“, – sako R. Andrejevas.

 

Lina Jakubauskienė

Autorės ir Vyganto Šulgos nuotraukos

Endnotes:
  1. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2015/09/apie-cit11.jpg
  2. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2015/09/apie-cit1.jpg
  3. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2015/09/apie-cit.jpg
  4. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2015/09/apie-cit7.jpg
  5. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2015/09/apie-cit8.jpg
  6. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2015/09/apie-cit9.jpg
  7. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2015/09/apie-cit10.jpg
  8. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2015/09/apie-cit11.jpg
  9. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2015/09/apie-cit12.jpg
  10. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2015/09/apie-cit6.jpg
  11. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2015/09/apie-cit3.jpg
  12. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2015/09/apie-cit21.jpg
  13. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2015/09/apie-cit5.jpg
  14. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2015/09/apie-cit13.jpg
  15. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2015/09/apie-cit14.jpg
  16. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2015/09/apie-cit15.jpg
  17. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2015/09/apie-cit16.jpg
  18. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2015/09/apie-cit17.jpg
  19. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2015/09/apie-cit18.jpg
  20. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2015/09/apie-cit19.jpg

Source URL: http://ebus.lt/lietuvoje-isuzu-citiport-miesto-autobusas/