Maskva renkasi elektra varomą viešąjį transportą

sausio 02 05:09 2013 Spausdinti straipsnį Lietuvoje ir pasaulyje

Maskvos miesto vadovai iškėlė ambicingą tikslą: iki 2015-ųjų Rusijos sostinė privalo užimti pirmąją vietą tarp didmiesčių pagal keleivių vežimą elektriniu transportu (metro, tramvajais, troleibusais bei elektriniais autobusais). Elektra varomas transportas turės sudaryti 80 proc.

Maskvos savivaldybės atstovai apskaičiavo, jog Maskvai prireiks apie 12-13 tūkst. transporto priemonių. Planuojama, jog liks 20 proc. dyzelinu varomų transporto priemonių, o likusios bus pakeistos elektriniais autobusais.

Elektra varomų autobusų gamintojai pristatys Maskvai transporto priemonių prototipus. Pagrindinis reikalavimas jiems – kad vieną sykį įkrauti autobusai galėtų nuvažiuoti apie 250 kilometrų ir būtų tinkami eksploatuoti žiemą. Pagrindiniai pretendentai tiekti elektrinius autobusus miestui – kiniečių „Yutong“ ir „Trolza“, surenkami Engelso gamykloje. Tačiau kol kas Rusijoje sertifikuotas tik vienas elektrinis autobusas – „NEFAZ-52992”.

Specialistai abejoja, ar Maskvai pavyks pasiekti iškeltus tikslus. Elektriniai autobusai jau keletą metų važinėja Londone, Madride, Barselonoje, Amsterdame, Berlyne, Hamburge, Liuksemburge, Pekine, Seule ar Kvebeke. Per trejetą metų Maskvoje tektų sukurti infrastruktūrą bei elektrinių autobusų priežiūros tinklą.

Parengė Lina Jakubauskienė

Autorės nuotrauka

rašyti komentarą

0 komentarų

Komentarų nėra

Jūs galite pradėti diskusiją.

Komentuoti

Jūsų duomenys saugūs! Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Taip pat kiti duomenys nebus platinami trečiosioms šalims.
Visi laukeliai privalomi.