Naujas keleivių vežėjas Klaipėdos rajone debiutavo blankiai

by Lina | 10 gruodžio, 2024 4:21 am

Nuo praėjusio sekmadienio Klaipėdos rajono maršrutus pradėjo aptarnauti UAB “Transrevis”. Pirmas dvi dienas buvo per daug klaidų, nors  iš  esmės su darbu vežėjas susitvarkė. Tačiau pasigedome organizacinių jo pastangų, ryžto greičiau klaidas taisyti – akivaizdu, kad ne visus “namų darbus” prieš startą jis buvo pasidaręs, todėl “Klaipėdos keleivinio transporto” darbuotojai rytais turėjo nuolatos padėti vairuotojams susijungti  įrangą, operatyviai spęsti kitas vežėjo organizacines problemas, kurias šiaip jau  pagal sutartinius santykius turėtų padaryti pats vežėjas.

Vežėjas turės pasitempti

Pirmadienio vidurdienio duomenimis, turime ir sekmadienį, ir pirmadienį neįvykdytų maršrutų, vėlavimų ir nuklydimų nuo trasos atvejų. Visi tokie atvejai yra mūsų užfiksuoti ir vežėjas už netinkamą darbą gaus sutartyje numatytas baudas. Pirmųjų dienų vežėjo darbas mūsų netenkina ir tikimės, jog jis įsivertins padarytas klaidas, už jas laukiančias baudas ir paslaugą teiks gerokai kokybiškiau.

Autoįvykis išryškino infrastruktūros problemas

Pirmadienio rytą didelis Nr. 104 autobusas reise į Gargždus manevruodamas apsisukti nuslydo į griovį. Niekas nenukentėjo, autobusas po apžiūros atliko popietinį reisą. Tačiau šis įvykis išryškino viešojo transporto infrastruktūros bėdas: dideliems autobusams daug kur sudėtinga apsisukti. Ne tik atkampiuose rajono kaimuose – dideliam autobusui manevruoti nėra patogu netgi Vėžaičiuose.

Su ta problema tvarkysimės dvejopai: prašysime savivaldybės įrengti patogius apsisukimus, o ten, kur to negalima padaryti, leisime mažesnės talpos trumpesnius autobusus.

Kitą savaitę bus pokyčių

Pirmųjų dienų keleivių atsiliepimai parodė, jog yra poreikis užtikrinti įlipimą/išlipimą Šilutės plento atkarpoje Klaipėdoje. Todėl nuo kito pirmadienio keičiame ir maršrutinio taksi, ir Vėžaičių autobuso trasą. M116 važiuos nebe estakada, o leisis į žiedą ir už žiedo, prie „Sostenos“, išleis ir paims keleivius Dainavos stotelėse. Iš ten bus patogu pėsčiomis pasiekti „Banginio“ prekybos centrą arba tęsti kelionę Šilutės plentu Klaipėdos autobusų maršrutais. Vėlyviausią darbo dienų maršrutinio taksi reisą iš Klaipėdos vėlinsime iki 21:30.

O 101-ojo numerio autobusą maršrutą taip pat nukreipiame per šį žiedą į Šilutės plentą. Vėžaičių maršrutas yra tankaus tvarkaraščio, darbo dieną vykdoma 14 reisų, tad tikimės, kad prisitaikyti patogų reiso laiką nebus sudėtinga.

Gali būti ir mažesnių pakeitimų, daugiausia susijusių su mokiniams reikalingais maršrutais.

Atsiskaitant ne grynaisiais – greičiau

Pirmosios dienos parodė, kad vairuotojai ilgai sugaišta pardavinėdami bilietus už grynuosius pinigus. O tai – vėlavimai, ilgesnė bendroji kelionės trukmė. Todėl prašome keleivių rinktis elektroninius atsiskaitymo būdus ne grynaisiais pinigais. Tai nėra sudėtinga: jau integruotuose priemiesčio maršrutuose, kuriuose gyvena tokie pat Klaipėdos rajono žmonės, su e.bilietais atliekami ¾ visų kelionių, taigi už grynuosius bilietą perka tik ketvirtadalis keleivių. Nematome priežasčių, kodėl tokia proporcija negalėtų būti ir aptariamuose maršrutuose. To pasiekus, ne tik kelionė taps spartesnė, tačiau taip pat ir turėdami tikslią bilietų žymėjimų informaciją galėsime patogiau keleiviams planuoti tvarkaraščius bei autobusų talpas.

Ir bankine, ir e.bilieto kortele

Keleiviai, įpratę atsiskaityti bekontakte bankine kortele, ją lygiai taip naudoti gali ir autobuse bei maršrutiniame taksi – žymint oranžiniame bilietų skaitytuve. Maršrutiniame taksi – vieną kartą, įlipus, o autobuse, jeigu važiuojama ne visą maršrutą – įlipus ir išlipant, taip bus nuskaičiuota tik kaina tarp stotelių. Bankine kortele galima pirkti tik visos kainos bilietus.

Elektroninė „Klaipėdos keleivinio transporto“ kortelė žymima taip pat. Šios kortelės privalumas – priskyrus lengvatą (tą gali padaryti kortelės pardavėjas arba pats keleivis e.bilieto paskyroje) galima naudotis lengvatiniais bilietais, turint teisę į lengvatą patvirtinantį dokumentą. Dar viena naujovė šių maršrutų keleiviams – galimybė pirkti 30 dienų terminuotąjį bilietą: tik darbo dienų ar visų savaitės dienų. Tokio bilieto privalumas – teisė be papildomo mokesčio važinėti autobusais rajone ir Klaipėdoje. Tai aktualu tiems, kurie atvykę į Klaipėdą dar tęsia kelionę miesto maršrutu.

Maršrutiniu taksi – su 30 dienų bilietu

Daliai keleivių bus patogus ir 1-3 zonų 30 dienų bendras bilietas e.bilieto kortelėje. Jis suteikia teisę tokį terminą neribotai važinėti maršrutiniu taksi į Klaipėdą, visais Klaipėdos rajono autobusų maršrutais, maršrutiniais taksi ir autobusais Klaipėdos mieste, taip pat Klaipėdos miesto organizuojamais maršrutiniais taksi į Kretingą ir Palangą – visu viešuoju transportu, kuris pažymėtas mūsų spalvomis, mėlyna pagrindine su geltona ir raudona juostomis viršuje. Toks bilietas nėra pigus: galiojantis tik darbo dienomis kainuoja 88 eurus, visų savaitės dienų – 104 eurus. Tačiau jis suteikia neribotą judėjimo laisvę visoje Klaipėdos ir regiono transporto sistemoje, nuo Šilutės iki Palangos, ir visomis mūsų transporto rūšimis. Keleivis gali kombinuoti skirtingas bilietų rūšis, tarkim, retai važinėjant savaitgaliais prasminga pirkti tokį 30 tik darbo dienų terminuotąjį ir įdėjus į e.bilieto sąskaitą pinigų jais jau atsiskaityti savaitgaliais. Šiemet bendrų visos sistemos 30 dienų bilietų jau įsigyta daugiau šimto, tikimės, kad juos greitai atras ir gargždiškiai.

Visą reikalingą maršrutų, grafikų, bilietų rūšių, kainų informaciją galite rasti mūsų puslapyje www.klaipedatransport.lt[1]

Piktybiškai nuplėšdavo informaciją

Ne visiems naujovės patinka. Gerokai iš anksto stotelėse buvome iškabinę informaciją apie laukiančius pokyčius – kaip keisis maršrutų į Klaipėdą trasos, kur bus naujos galutinės stotelės. Deja, jos ten prakabėdavo neilgai, nes piktavaliai tuos informacinius lapus nuplėšdavo.

Taip jie pakenkė ne naujam vežėjui ir ne „Klaipėdos keleiviniam transportui“, o tik keleiviams – galbūt savo kaimynams ir draugams, negavusiems reikalingų kelionei žinių. Tenka tik apgailestauti dėl tokio neprotingų emocijų, matyt, padiktuoto elgesio.

Esame jautrūs ir lankstūs

Visą šį mėnesį tiems rajono maršrutams skirsime ypatingą dėmesį. Renkame kelionių statistiką (pirmą dieną atliktos 53 kelionės naudojant įvarius el. bilietus, antrą dieną – jau apie 300), analizuojame keleivių atsiliepimus. Esame jautrūs ir lankstūs, klausomės ir girdime, todėl gludinsime maršrutus, tvarkaraščius, talpas tol, kol paslaugos kokybė atitiks bendrą Klaipėdos regioninės viešojo transporto sistemos standartą.

Prašome keleivių įspūdžius, pastebėjimus, pasiūlymus, kritiką siųsti elektroniniu paštu sekretoriatas@klaipedatransport.lt[2] arba skambinti nemokamu numeriu 0 800 12344

klaipedatransport.lt

Linos Jakubauskienės nuotrauka 

Endnotes:
  1. www.klaipedatransport.lt: https://www.klaipedatransport.lt/
  2. sekretoriatas@klaipedatransport.lt: mailto:sekretoriatas@klaipedatransport.lt

Source URL: http://ebus.lt/naujas-keleiviu-vezejas-klaipedos-rajone-debiutavo-blankiai/