Naujų automobilių rinkos rekordai – atsiveria nišos verslui

gegužės 21 03:59 2019 Spausdinti straipsnį Lankytojai Patirtis

Lietuvoje naujų lengvųjų automobilių rinka jau kelerius metus tiesiog sprogsta. „AutoTyrimai“ duomenimis, 2019 m. kovą naujų automobilių registravimas išaugo 44 proc. iki 4 381 vieneto – tai pats geriausias mėnesio rezultatas istorijoje. Ankstesnis rekordas buvo pasiektas 2018 m. gegužę, kai buvo parduoti 3 639 automobiliai.

 

Naujų automobilių rinkos rekordai Lietuvoje augina ir susijusius verslus – prieš mažiau nei metus Laurynas Boguševičius, grįžęs iš Jungtinės Karalystės, Lietuvoje pastebėjo augantį nepriklausomų konsultacijų įsigyjant automobilius poreikį, todėl nusprendė įkurti bendrovę „Deals on Wheels“.

Idėją padiktavo patirtis ir poreikiai

„Vairuotojai naujus automobilius renkasi itin atidžiai, tačiau daugeliui reikia ne techninių specifikacijų, o nuoširdžios pagalbos ir garbingo patarimo. Nepriklausomi konsultantai gali patarti, kaip išsirinkti automobilį, nuo ko pradėti, kaip susidėlioti biudžetą, taip pat padėti įsigyti automobilį geriausiomis sąlygomis“, – sako naujų automobilių ekspertas L. Boguševičius.

Jungtinė Karalystė pagal automobilių pardavimus yra antra didžiausia rinka Europoje – čia L. Boguševičius daugiau nei ketverius metus atstovavo kompanijos „Motorline“ interesams ir kasdien mokėsi šios gigantiškos rinkos subtilybių.

Grįžęs į Lietuvą L. Boguševičius dirbo keliuose automobilių salonuose, tačiau palyginęs rinkas suprato, kad būtent Lietuvoje nepriklausomų konsultacijų niša yra neužpildyta.

Eksperto suteikiamas pranašumas

Pasak L. Boguševičiaus, dažnu atveju, apsisprendę įsigyti naują automobilį, vairuotojai arba nežino, ko nori, arba galvoja, kad žino, tačiau pasirinktas variantas ne visada atitinka realius jo ar šeimos poreikius. Pamažu lietuviai įsisavina, kad kaimyno įsigytas automobilis jokiu būdu nėra etalonas, pagal kurį reikėtų rinktis automobilį sau.

Be to, visiems smagu, kai vyksta bandomieji važiavimai, o ne tada, kai jau reikia pradėti gilintis į pirkimo ir finansines subtilybes: kainas, lizingo sąlygas, draudimus. Iš nepriklausomų ekspertų vairuotojai tikisi objektyvaus kainos ir kokybės vertinimo, galimybių argumentuotai derėtis su trečiosiomis šalimis.

„Pakankamai dažnai iš nežinojimo pirkėjai planuoja išleisti kur kas daugiau pinigų, negu iš tikrųjų reikia pagal jų poreikius, arba atvirkščiai – iš anksto neįvertina visų su pirkimu susijusių išlaidų. Taip pat pasitaiko, kai mėnesinės įmokos gali būti reikšmingai mažesnės tam pačiam automobiliui – tereikia surasti geriausią lizingo sprendimą, labiausiai tinkantį kliento gyvenimo būdui“, – sako L. Boguševičius.

Veiklos pradžioje į „Deals on Wheels“ dėl automobilių įsigijimo dažniausiai kreipdavosi fiziniai asmenys, tačiau šią paslaugą pradeda atrasti ir verslai – atiduodami savo autoparkus į ekspertų rankas jie siekia sutaupyti ir laiko, ir pinigų.

Buria partnerių ratą

L. Boguševičius pastebėjo, kad vartotojų poreikiai siekia ne tik konsultacijas renkantis ir įsigyjant naujus automobilius, bet ir rūpinantis tolimesne jų priežiūra. Taigi, šiuo metu bendrovė siekia suburti partnerių ratą, kurie galutiniam klientui užtikrintų profesionalias paslaugas geriausiomis įmanomomis sąlygomis.

„Deals on Wheels“ jau bendradarbiauja su lizingo bendrove „UniCredit Leasing“, „BTA“ draudimu, švaros paslaugų bendrove „Švaros broliai“, padangų bendrove „Egzotika“. Artimiausiu metu planuojama partnerių ratą išplėsti ir degalinių tinklu.

Novo media

Linos Jakubauskienės nuotrauka