Paaiškėjo, kiek vieną kartą įkrautomis baterijomis realiai gali nuvažiuoti naujieji „Ikarus“

by Lina | 22 gruodžio, 2022 5:05 am

Vengrijos transporto bendrovė „Volandusz“ pasidalino patirtimi eksploatuojant žemagrindžius elektrinius autobusus „Ikarus 120e“ Szekesfehervaro mieste, kuris yra istorinė „Ikarus“ prekės ženklo tėvynė.

Nuo birželio 28 iki spalio 13 dienos į miesto maršrutus išvažiavo 12 autobusų, įsigytų už 4,38 mln. eurų pagal „Žaliojo autobuso“ vyriausybės programą, skelbia Magyarbusz.info.

Per šį laiką autobusai nuvažiavo 115 350 km, kiekvieno mėnesio rida vidutiniškai siekė 4 275 km. Vieno autobuso elektros sąnaudos nuvažiuoti kilometrą siekė 0,84 kWh, nors, spustelėjus šaltukui šiek tiek padidėjo – iki 0,86 kWh/km. Pakeitus keliolika dyzelinių autobusų elektriniais, į atmosferą nepateko 122 tonų anglies dvideginio (CO2).

Priminsime, jog „Ikarus 120e“ gamina „Electrobus Europe Zrt“, bendra „Ikarus“ ir Kinijos gamintojo CRRC įmonė, įkurta 2019 m. Naujasis „Ikarus“ – 12 m ilgio, su nerūdijančio plieno rėmu, kuriam suteikiama 16 metų garantija. Salonas skirtas 86 keleiviams (28 sėdimos vietos).

18,6 t bendrosios masės elektrinį autobusą varo elektros variklis „t-Drive MD 2021“, kurio pastovi galia – 165 kW, o didžiausia – 240 kW. Jį maitina 314 kWh talpos CATL ličio geležies fosfato baterijos. Gamintojo teigimu, galios rezervas SORT2 cikle siekia 385 km. Tačiau, kaip parodė eksploatacija Szekesfehervaro gatvėse, realus skaičius yra mažesnis – 299 km. Vis dėlto autobusai gali vežti keleivius miesto maršrutais visą dieną be papildomo įkrovimo – ilgiausias maršrutas mieste yra 285 km.

eBus.lt

magyarbusz.info nuotrauka

Endnotes:
  1. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2022/12/1-el-ikarus.jpg

Source URL: http://ebus.lt/paaiskejo-kiek-viena-karta-ikrautomis-baterijomis-realiai-gali-nuvaziuoti-naujieji-ikarus/