„Rīgas satiksme” pradeda kampaniją „Kad kelionės būtų malonesnės!”

rugpjūčio 17 04:36 2018 Spausdinti straipsnį Lankytojai Patirtis

Šią savaitę įmonė „Rīgas satiksme” pradėjo naują kampaniją – viešojo transporto priemonių salone iškabinti plakatai, informuojantys keleivius apie kasdienį įmonės darbuotojų darbą, taip pat apie keleivių pareigas, kad kelionė viešuoju transportu būtų malonesnė. Kampanijos tikslas – pademonstruoti visuomenei, kad tik bendradarbiaujant vežėjams ir keleiviams, galima pagerinti kelionės viešuoju transportu kokybę.

 

 

Transporto priemonių valymas, parko atnaujinimas, maršrutų tinklo planavimas – tai tik nedidelė „Rīgas satiksme” darbuotojų atliekamų darbų dalis. Keleiviai taip pat gali įnešti savo indėlį į geresnę viešojo transporto kokybę, laikydamiesi taisyklių, įsigydami bilietus. Tik 4100 „Rīgas satiksme” darbuotojų, kurie kasdien aptarnauja 7500 viešojo transporto reisų, 81 tramvajų, troleibusų ir autobusų maršrutą ir 400 tūkst keleivių, triūso dėka kelionės viešuoju transportu gali būti malonesnės, rašoma„Rīgas satiksme” interneto tinklapyje.

eBus.lt