„Solaris“ naujovės „Busworld“ parodoje

by Lina | 23 lapkričio, 2017 5:51 am

Lenkiškos „Solaris“ transporto priemonės pažįstamos ne vieno Lietuvos miesto vežėjams bei gyventojams. Artimiausiu metu jų bus dar daugiau: lenkų gamintojai laimėjo konkursus pateikti Vilniaus miestui tiek naujus autobusus, tiek ir troleibusus.

 

 

 

 

 

 

Lenkijos gamintojai didžiausioje pasaulyje autobusų parodoje dalyvauja nuo 2001-ųjų. Nuo tada jie visada svetingai pasitinka ir vežėjus iš kaimyninės Lietuvos.

Šiųmetėje autobusų parodoje „Solaris“ pristatė tris autobusus. Įdomiausias iš jų – pailgintas elektrinis „Solaris Urbino 18 electric“. Iki šiol lenkai pristatė parodose tik standartinio ilgio „Urbino“.

„Solaris Urbino 18 electric“ sumontuotos „Solaris High Energy” baterijos, kurių galia – 240 kWh. Autobuso baterijas galima įkrauti dviem būdais: arba nuo stacionaraus šaltinio, arba per ant stogo sumontuotą pantografą.

Naujojo autobuso ašių apkrovos geriau paskirstytos, jos svoris mažesnis, todėl autobusas gali vežti daugiau keleivių – net 135.

Pasak gamintojų atstovo Kšištofo Kovalskio, dar prieš „Busworld“ parodą pirmieji „Solaris Urbino 18 electric“ parduoti Krokuvos vežėjams. Iš viso jau pagaminta 20 tokių autobusų.

Dar vienas „Busworld“ eksponatas – naujas hibridinis „Solaris Urbino 12“. „Solaris Urbino 12“ sumontuotas elektrinis variklis, kurį maitina baterijos, taip pat dyzelinis 210 AG „Cummins ISB4.5E6“. Autobusas išmeta į aplinką mažiau teršalų nei dyzelinis, be to, jo degalų sąnaudos yra mažesnės. Pasak gamintojų, taršalų naujasis „Solaris“ išmeta panašiai tiek, kiek ir elektrinis. „Stop-and-Go“ sistemos dėka vidaus degimo variklis visiškai išsijungia, kai autobusas sustoja prie sustojimo ir atidaro duris. Tokia naujovė gali sutaupyti iki 20 proc. degalų, lyginant su dyzeliniu analogu. Be to, hibridinis autobusas kelia mažiau triukšmo – tai taip pat svarbu didmiesčiuose.

Dar vienas „Solaris“ stendo eksponatas – „Solaris Urbino 10.5″“. Gamintojų teigimu, esminis transporto priemonės privalumas – jo manevringumas, nedidelis apsisukimo spindulys, todėl „Solaris Urbino 10.5“ypač tinka vežti keleivius nedideliuose miestuose ar siauromis senamiesčių gatvelėmis. Šiame autobuse montuojamas „Cummins ISB6.7E6C“  variklis. Tačiau, kaip ir „Urbino 12“, galima montuoti „DAF MX11″. Šioje transporto priemonėje – ikio 23 sėdimų vietų, jis – žemagrindis.

Lina Jakubauskienė

Autorės nuotraukos

Endnotes:
  1. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2017/11/apie-solar1.jpg
  2. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2017/11/apie-solar.jpg
  3. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2017/11/apie-solar6.jpg
  4. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2017/11/apie-solar7.jpg
  5. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2017/11/apie-solar3.jpg
  6. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2017/11/apie-solar4.jpg
  7. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2017/11/apie-solar9-1.jpg
  8. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2017/11/apie-solar5.jpg
  9. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2017/11/apie-solar2.jpg
  10. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2017/11/apie-solar8.jpg
  11. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2017/11/apie-solar10.jpg
  12. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2017/11/apie-solar12.jpg
  13. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2017/11/apie-solar11.jpg
  14. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2017/11/apie-solar13.jpg

Source URL: http://ebus.lt/solaris-naujoves-busworld-parodoje/