by Lina | 20 gruodžio, 2018 5:17 am
Bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ darbuotojai, Elektrėnų, Vilniaus rajono keleivių vežėjai turėjo progos susipažinti su į mūsų šalį atvykusiu nauju, Lietuvoje dar nematytu autobusu „BMC Neocity“.
Transporto priemonė – vidutinės klasės, 8 500 mm ilgio, 2 450 mm pločio. Salone – iki 25 sėdimų ir 45 sėdimos vietos. Autobuse montuojamas 210 AG „Cummins“ variklis, kurio maksimalus sukimo momentas – 850 Nm@1200-1500 rpm. Pavarų dėžė – automatinė „Voith“, pavaros jungiasi sklandžiai, nejuntama vibracija nei autobusui stovint, nei važiuojant.
„BMC Neocity“ žemagrindis, pritaikytas žmonėms su negalia, pakaba orinė, su posvyriu į dešinę. Gale sumontuotos keturios oro pagalvės, priekyje – dvi.
Autobuse daug vakarietiškų detalių: kuro sistema – „Bosch Electronic“, ašys – BRIST. Degalų bako talpa – 210 l, „AdBlue“ – 30 l. EGR filtrai sumontuoti ne autobuso apačioje, o viršune. Juose – labai daug daviklių, kai filtrai montuojami transporto priemonės apačioje, iš po ratų patenkantis vanduo, šlapias sniegas gali juos išvesti iš rikiuotės. Gamykla rado išeitį iš situacijos, dabar EGR filtrai apsaugoti nuo drėgmės.
Patogi ir itin erdvi vairuotojo darbo vieta, vairo padėtis reguliuojasi kartu su prietaisų skydeliu.
Turkijos gamintojai pasirūpino ir transporto priemonės apsauga nuo prarūdijimo. Suvirintas kėbulas nardinamas į kataforezės vonią. BMC gamintojų kataforezės vonioje telpa iki 15 m ilgio autobuso kėbulas.
Pagalvota ir apie patogumą remontininkams: ypač geras priėjimas prie variklio ir pavarų dėžės. Kaip papildoma įranga gali būti montuojamas AC vėsinimas / šildymas, centrinė tepimo sistema ir t.t.
Pasak BMC gamintojų atstovės Lietuvoje bendrovės „BTS Vilnius” vadovo Jono Žuko, autobusas – demonstracinis, kol kas vežėjai neturės galimybės jo išbandyti. Bet kai kitų metų pradžioje į Lietuvą atkeliaus dar du BMC – 12 ilgio dyzelinis ir tokio pat standartinio ilgio suspaustomis gamtinėmis dujomis varomas autobusas.
Lina Jakubauskienė
Jono Žuko nuotraukos
Source URL: http://ebus.lt/sostineje-naujas-iki-siol-lietuvoje-nematytas-autobusas/
Copyright ©2024 Ebus.lt unless otherwise noted.