by admin | 16 spalio, 2010 3:58 am
Hanoveryje vykusioje komercinio transporto priemonių parodoje „Temsa“ pristatė naują autobusą „Temsa MD 9“. Vis didėjanti nedidelių, mažai kuro sunaudojančių ir talpių autobusų paklausa paskatino turkus sukurti naują tarpmiesčio vežimams ar turistinėms kelionėms tinkamą vidutinės klasės autobusą.
„Temsa MD 9“ – subrendęs „Opalin“
Geltonas ir visada su šypsena – tokį „Opalin“ kone kaskart gali išvysti Kauno autobusų sotyje;kauniečių bendrovė „Kautra“ turi daugiaunei dvidešimt šio modelio autobusų. Apvalios formos, „besišypsančios priekinės lempos ir trikampiai galiniai žibintai -tokie išskirtiniai „Temsa Opalin“ bei „Prestij“ autobusų bruožai. Žaismingo ir linksmai atrodančio autobuso pasekėjas „Temsa MD 9″, panašu, šių puošmenų atsikratė. Šiame modelyje taip pat nerasi ir naujesniuosiuose „Opalin“ montuotų „agresyvių“ priekinių grotelių.
Apvalias formas pakeitė griežtesnės linijos tiek priekyje, tiek gale, tačiau, kaip teigia gamintojai,nauji dizaino elementai nesuprastino autobuso dinaminių savybių.Galbūt turkų gamintojai nuėjo teisingu keliu:naujasis „MD 9“ atrodo solidžiau, jo formos neprimena pigaus kiniško žaisliuko.
„Didelis vidumi“
Šį šūkį pasirinko „Temsa“ pristatinėdama autobusą; jame– 39 sėdimos vietos, net 5 kub. m talpos bagažinė, 280 litrų kuro bakas.Nors sėdimų vietų kiekis bei bagažinės parametrai pakito ne itin ženkliai, tačiau talpaus degalų bako dėka autobusas pasirengęs vykti į tolimiausias keliones.
„Temsa“ atstovų teigimu,kuriant naująjį modelį, pagalvota ir apie jo priežiūrą: patogiai išdėstyti agregatai bei detalės leidžianesunkiai juos pasiekti, neapsunkina remontininkų darbo.
9,34 metrų ilgio autobuse sumontuotas MAN 250 AG šešių cilindrų variklis. Pirkėjai gali pasirinkti amerikiečių „Allison“ automatinę arba vokiečių „ZF“ mechaninę pavarų dėžę, „Voith“ ašis.
Evaldas Sidikerskis
Gamintojų nuotrauka
Source URL: http://ebus.lt/temsa-md-9-didelis-vidumi/
Copyright ©2024 Ebus.lt unless otherwise noted.