by Lina | 18 rugsėjo, 2018 10:22 am
Prašmatniausiems superautomobiliams savo kaina prilygstantys modernūs autobusai, visą parą veikiantis infocentras ir atsinaujinimą vainikuojantis naujas prekės ženklas. Taip 2018-uosius pažymi daugiau nei du dešimtmečius veiklos istorijos skaičiuojanti keleivių pervežimo bendrovė „Tolimojo keleivinio transporto kompanija“ (TOKS).
Kaip antradienį surengtoje žiniasklaidos konferencijoje pažymėjo bendrovės generalinis direktorius Arūnas Indrašius, pokyčius padiktavo įmonės ateities vizija ir orientacija į klientų poreikius.
„Keičiantis laikmečiui, keičiasi ir mūsų klientai bei jų poreikiai, o kartu ir mūsų įmonė. Patikimumas, modernumas, saugumas, patraukli kaina ir orientacija į klientą – šios kertinės bendrovei savybės savaime formuluoja pagrindines užduotis kasdienėje mūsų veikloje ir nurodo kryptį, keliant kelionių autobusais kokybės kartelę“, – sako A. Indrašius.
Nauji autobusai – kasmet
2015 metais prasidėjusi pokyčių bendrovėje banga savo aukščiausią tašką pasiekė šiemet. Prieš trejus metus bendrovės pasiūlytos kelionių komfortiškais bei moderniais autobusais „TOKS NEO“ paslaugos išpopuliarėjimas paskatino tolimesnių įmonės investicijų etapą.
Šį pavasarį į gatves TOKS išleido 6 naujus „Setra“ markės autobusus (penki vienaaukščiai ir vienas dviaukštis), į kuriuos investavo beveik 1,8 mln. eurų, o pernai bendrovės investicijos į transporto atnaujinimą siekė beveik 3 mln. eurų.
Anot A. Indrašiaus, sportiniams superautomobiliams savo kaina prilygstančius naujus autobusus keleiviai greitai pamėgo ir įvertino jų suteikiamus privalumus, atitinkančius skirtingus poreikius. Kitaip nei standartiniuose autobusuose, „TOKS NEO“ modeliuose krėslai su individualiais staliukais išdėstyti šachmatine tvarka ir sukuria patogesnes sąlygas tiek poilsiui, tiek darbui. Keliautojams siūloma ir įvairiausių pramogų, kurios papildomai nieko nekainuoja.
„TOKS NEO“ autobusuose įdiegtas modernus media centras suteikia galimybę naudotis pramogų paketu, kuriame – muzikos įrašai, naujausi filmai ir žurnalai įvairiomis kalbomis. Prisijungus prie centro galima matyti nuvažiuotą ir likusį atstumą, planuoti tolimesnę kelionę, renkantis alternatyvas patogiam persėdimui. O interneto ryšys jau tapo tiesiog savaime suprantamu dalyku“, – privalumus vardijo įmonės vadovas, pridūręs, kad šios paslaugos autobusuose užimtumas maždaug penktadaliu didesnis nei kitais maršrutais kursuojančiųjų.
A. Indrašius akcentavo, kad naujos transporto priemonės suteikia ir neabejotinai svarbų pranašumą – didesnį saugumą. Naujausia įranga aprūpintuose autobusuose, kaip ir lengvuosiuose automobiliuose, įdiegti įvairūs šiuolaikiniai vairuotojo pagalbininkai ir perspėjimo sistemos, užtikrinančios saugesnį ir lengvesnį vairavimą. Visi TOKS autobusais važiuojantys keleiviai yra apdrausti.
„Kitais metais numatome parką papildyti dar dešimčia naujų „Scania“ markės autobusų“, – atskleidė A. Indrašius.
Infocentras veiks visą parą
TOKS vadovo teigimu, per praėjusius metus keleivių skaičius tarpmiestiniuose bei tarptautiniuose bendrovės maršrutuose, kuriuos aptarnauja virš 90 autobusų, išaugo 5 procentais ir pasiekė daugiau nei 1,5 mln.
„Matydami augantį klientų srautą ir norėdami pasiūlyti kokybiškesnį bei efektyvesnį aptarnavimą, steigiame visą parą veiksiantį infocentrą, kuris leis operatyviai spręsti maršrutuose kylančias problemas, bet kuriuo metu bei pasirūpinti keleiviais greičiausiu ir geriausiu būdu nenumatytose situacijose“, – sakė A. Indrašius.
Jo teigimu, bendrovė taip pat daug investuoja į darbuotojus, taip keldama ir keleivių aptarnavimo standartą: pavyzdžiui, vairuotojai turi galimybę įmonės lėšomis mokytis anglų kalbos, kuriamos įvairios motyvacinės programos ir rengiami kiti mokymai.
Praėjusiais metais įmonėje dirbo vidutiniškai 282 darbuotojai.
Atnaujintas prekės ženklas
Šiuos TOKS veiklos pokyčius įprasmina ir antradienį žiniasklaidos atstovams pristatytas naujasis bendrovės logotipas bei prekės ženklas. Kaip pasakojo įmonės pardavimų ir rinkodaros direktorė Sigita Vaičiutė, kiek palinkusios raidės simbolizuoja kryptį pirmyn, drąsiai įgyvendinamus sprendimus, naujausių technologijų ir pažangiausių vadybos bei klientų aptarnavimo sprendimų diegimą.
„Žalia spalva indikuoja tvarią, aplinkai ir žmogui draugišką veiklą. Tai yra viena svarbiausių įmonės vertybių, kasdienėje veikloje įgyvendinama atnaujinant autobusų parką šiuolaikiškomis ir ekologiškomis transporto priemonėmis. Tamsi sidabro spalva – modernių ir išmanių sprendimų, kurie diegiami įmonės veikloje, atspindys“, – sakė S. Vaičiutė.
A. Indrašiaus teigimu, veržliai besivystanti įmonė planuoja didinti veiklos apimtis ir plėstis į užsienio rinkas.
„Planuojame toliau plėsti tarptautinių maršrutų tinklą į Rytų Europą: Baltarusiją, Ukrainą bei Rusiją. Taip pat toliau vystysime užsakomuosius reisus Skandinavijos bei kitose Europos šalyse“, – pažymėjo bendrovės vadovas.
Praėjusiais metais TOKS gavo 12,801 mln. Eur pajamų, t.y. 17,6 proc. daugiau nei 2016-aisiais. Įmonės grynasis pelnas per metus padidėjo 42,5 proc. iki 911, tūkst eurų. Kitų metų investicijoms bendrovė numato skirti apie 2 mln. eurų.
Linos Jakubauskienės nuotraukos
Source URL: http://ebus.lt/toks-keiciasi-modernus-autobusai-247-infocentras-naujas-prekes-zenklas/
Copyright ©2024 Ebus.lt unless otherwise noted.