Rugsėjo 30-ąją prancūzų „Translohr“, pasauliui padovanojusi vienabėgį guminiais ratais važiuojantį tramvajų, buvo parduota kompanijai „Alstom“ (51 proc. akcijų) ir Strateginiam investiciniam fondui (49 proc.). Tokiu būdu „Translohr“ tapo nepriklausoma nuo steigėjo – „Lohr Industrie“ grupės.
Naujosios kompanijos būstinė ir toliau lieka Elzase. „Translohr“ netaps „Alstom“ filialu, tačiau galės naudotis „Alstom“ finansine, gamybine ar komercine pagalba. Kompanijos vardas – „New Translohr“.
„Esame įsitikinę, jog tramvajus guminiais ratais jau tapo visateisiu viešojo transporto priemonių šeimynos nariu ne tik Prancūzijoje, bet ir visame pasaulyje“, – sako Žeromas Valiutas, generalinis Prancūzijos „Alstom Transport“ direktorius bei naujasis „Translohr“ prezidentas.
Tramvajai guminiais ratais jau važinėja Italijoje bei Kinijoje. Pastaruoju metu prancūzai pasirašė kontraktą su Kolumbija. Tačiau vienu iš svarbiausių užsakymų kompanijos atstovai laiko sutartį su Paryžiumi, kur T6 liniją ketinama baigti jau 2015-ųjų rugsėjį.
Į Paryžių bus pristatyti 28 tramvajai, kurių ilgis – 46 metrai. Jie bus specialiai pritaikyti važiuoti kalnuotomis vietovėmis.
Dar vieną T5 liniją ketinama pradėti eksploatuoti jau 2014-aisiais. Aštuoni tramvajai iš penkiolikos po bandymų serijos „Translohr“ poligone jau pristatyti į Paryžių. Šiuo metu miesto viešojo transporto vairuotojai mokomi važinėti originaliomis transporto priemonėmis.
„Translohr“ taip pat žada per trumpiausią įmanomą laiką pagaminti tramvajus Strasbūro miestui. Transporto priemonės guminiais ratais mieste turėtų pasirodyti jau 2014-aisiais.
Dar vienas užsakymas – dvylika tramvajų Kolumbijos miestui Medelinui.
Kad suspėtų įvykdyti užsakymus, „Translohr“ pastaruoju metu priėmė dešimt naujų darbuotojų. Artimiausiu metu ketinama pasamdyti dar 20-25.
Pasak Ž. Valiuto, diegti tramvajų guminiais ratais kainuoja maždaug 30 proc. pigiau nei tradicinį dvibėgį. Be to, vieno bėgio tiesimas trunka trumpiau, tuo pačiu mažiau trikdomas transporto eismas miestuose.
Nedidelė „New Translohr“ kompanija nuo šiol užims savo vietą galingame „Alstom“ kocerne, kuris vien šiuo metu gamina 300 tramvajų, o metinė kompanijos apyvarta šioje srityje – 400 milijonų eurų.
Teigiama, jog Elzase įsikūrusi „New Translohr“ ketina plėtoti projektus savo konstruktorių biuro dėka. Prireikus įmonė visada gaus paramą iš „Alstom“, kurio atstovybės išsibarsčiusios po visą pasaulį.
Parengė Lina Jakubauskienė
Gamintojų nuotrauka
Komentaras:*
Nickname*
E-mail*
Website