by admin | 22 vasario, 2015 7:03 am
Dar ir dabar Lietuvos keliuose galima sutikti PAZ autobusų. Keleivius jie veža netolimais priemiesčio maršrutais, rajonų ir kaimų keliukais. Tačiau mažai kas žino, jog būta bandymų sukurti ir turistinį PAZ autobusą.
Bandomasis autobusas, kuriame tilpo apie 60 keleivių, turėjo tapti pirmuoju naujos linijos, į kurią įeitų miesto, priemiesčio, tarpmiesčio ir turistiniai autobusai, modeliu. Prototipas montuotas ant „PAZ-Turist-liuks 8,5“ važiuoklės, kuris, beje, dalyvavo ir tarptautinėje autobusų savaitėje 1969-aisiais Nicoje ir sulaukė transporto specialistų susidomėjimo.
Autobuso konstrukcija buvo panaši kaip standartinių PAZ-672 modelių, tačiau konceptas buvo šiek tiek platesnis bei ilgesnis. 150 AG variklis buvo sumontuotas autobuso priekyje, stabdžiai – pneumatiniai, o ties galiniu tiltu sumontuoti du reduktoriai, kad salono grindis būtų galima nuleisti žemiau.
Autobuso salone triukšmas buvo mažesnis, kadangi vairuotojo vietą ir saloną skyrė speciali pertvara. Tokiu būdu keleiviai mažiau trukdė vairuotojui.
Keletas surinktų turistinių PAZ modelių buvo bandomi, tačiau vėliau dėl nežinomų priežasčių jų gamybą nuspręsta nutraukti.
eBus.lt
Nuotraukos – iš archyvų
Source URL: http://ebus.lt/turistinis-paz-taip-ir-netaps-serijiniu-modeliu/
Copyright ©2024 Ebus.lt unless otherwise noted.