„VDL Bus & Coach”naujienos Hanoveryje

by Lina | 30 rugsėjo, 2016 5:22 am

apie-vdla[1]Dvi pagrindinės parodos, kuriose dalyvauti kiekvienam autobusų gamintojui garbės reikalas – neporiniais metais Belgijos mieste Kortrijke vykstanti „Busworld Europe“ ir poriniais – Vokietijos mieste Hanoveryje IAA.

 

 

 

 

Ir šiais metais Hanoveryje pristatyta gausybė naujovių. Nemažai jų puikavosi ir Nyderlandų gamintojų stende. Kaip žinia, „VDL Bus & Coach” gimė susijungus keletui gamintojų – „Bova”, „Jonckheere”, „Berkhof”. Pasak VDL atstovų, visi gamintojai bendradarbiauja gamindami tiek turistinius, tiek miesto autobusus. Kuriamuose autobusuose susijungė geriausios visų trnasporto priemonių savybės.

VDL autobusai pasižymi nedideliu svoriu. Tai mažina degalų sąnaudas ir atneša vežėjams daugiau pelno. Svarbu ir tai, kad visi autobusai gaminami tik Europoje. „VDL Bus“ – vienintelis gamintojas, kuris neperkėlė vieno ar kito modelio gamybos į kitus kraštus.

Parodoje „VDL Bus“ pateikė net penkias premjeras. „VDL Citea Electric“ ir „VDL MidBasic Electric“ buvo galima išbandyti lauke. Keleivių vežėjai iš Lietuvos turėjo progos pasivažinėti „VDL Citea Electric“.

Pastaruoju metu vis daugiau gamintojų teikia prioritetą elektra varomoms transporto priemonėms. „VDL Bus“ stende taip pat puikavosi elektrinis „VDL MidBasic Electric“. Hanoveryje įvyko šio autobuso premjera.

Autobusas pagamintas perdarant „Mercedes-Benz Sprinter“, tačiau tiek jo priekyje, tiek gale puikuojasi Nyderlandų gamintojų ženklas – VDL. „Mercedes-Benz“ gamintojai leido perdaryti mikroautobusus, palikdami savo teikiamas garantijas. Pasak gamintojų, kuriant autobusą prisidėjo ir Austrijos kompanija „Kreisel“.

Transporto priemonėje įdiegta nemažai techninių naujovių. Viena iš pagrindinių – kompanijos „Kreisel“ patentuotos baterijos. Jos pasižymi itin nedideliu svoriu – vos 4,6 kilogramo, o jų talpa – 72 ar 92 kW. Elektros motoro galingumas, priklausomai nuo autobuso modifikacijos, gali būti nuo 120 iki 150 kW.

Hanoveryje pristatyto „VDL MidBasic Electric“ salone – vos aštuonios sėdimos vietos. Tačiau sėdynių kiekis priklauso nuo užsakovų pageidavimų.

Elektrinis VDL gamintojų pateiktas autobusas vieną kartą įkrautas gali nuvažiuoti nuo 200 iki 300 kilometrų. Baterijos sumontuotos po grindimis, jos šaldomos skysčiu. Tokiu būdu automobilio svorio centras yra žemai, mikroautobusas lengviau valdomas.

Pasak olandų, visus jų pristatomus miesto autobusus galima pritaikyti važiuoti elektra.

Be elektrinių transporto priemonių, Nyderlandų gamintojų stende vežėjų iš Lietuvos laukė 10,6 m ilgio „VDL Futura FHD2“. Autobuse – 34+1+1 sėdimos vietos. Hanoverio IAA vyko ir dar vieno autobuso – „VDL Citea LLE“ – premjera. Autobuso ilgis – 9,9 metro.

Stende buvo galima apžiūrėti pirmą kartą Nyderlandų gamintojų pristatomą dviaukštį 14,1 m ilgio „VDL FDD2“, kuriame – net 83+1+1 sėdimos vietos bei 13,5 m ilgio „VDL FMD“.

 

Lina Jakubauskienė

Autorės nuotraukos

Endnotes:
  1. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2016/09/apie-vdla.jpg
  2. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2016/09/apie-vdla1.jpg
  3. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2016/09/apie-vdla4.jpg
  4. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2016/09/apie-vdla5.jpg
  5. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2016/09/apie-vdla2.jpg
  6. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2016/09/apie-vdla3.jpg
  7. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2016/09/apie-han1.jpg
  8. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2016/09/apie-han2.jpg
  9. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2016/09/apie-vdla7.jpg
  10. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2016/09/apie-vdla8.jpg
  11. [Image]: http://ebus.lt/wp-content/uploads/2016/09/apie-vdla6.jpg

Source URL: http://ebus.lt/vdl-bus-coachnaujienos-hanoveryje/