Vilniaus geležinkelio stotyje – antrasis „Susisiekimo paslaugų” klientų aptarnavimo centras

liepos 22 04:34 2016 Spausdinti straipsnį Lankytojai Patirtis

apie-sus4Vilniaus geležinkelio stotyje pradėjo veikti dar vienas, jau antrasis sostinėje, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ klientų aptarnavimo centras. Čia kiekvienas, atvykęs į sostinę traukiniu ar autobusu, galės įsigyti viešojo transporto bilietą, aptarti su konsultantais kelionės maršrutą, taip pat įsigyti lengvatinius gyventojų leidimus automobiliams statyti, sumokėti vietinę rinkliavą.

„Šis centras – sostinės vežėjų ir Lietuvos geležinkelių bendradarbiavimo rezultatas. Naujasis klientų aptarnavimo centras padės keleiviams taupyti laiką, teiks geresnes paslaugas. Be informacijos apie viešojo transporto eismą, čia bus teikiama informacija ir apie mieste vykstančius renginius ir panašiai. Šioje vietoje eismas ypač intensyvus, keleivių srautai – dideli, todėl keleivių aptarnavimo centras ypač reikalingas“ – pristatydamas naujas paslaugas keleiviams, kalbėjo Vilniaus mero pavaduotojas Linas Kvedaravičius.

Pasak AB „Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojo Dalijaus Žebrausko, geležinkelio stotyje informacijos keleiviams poreikis ypač didelis;  per metus čia atvyksta ar išvyksta apie du milijonus keleivių. „Jei pridėtume išlydinčiuosius ir pasitinkančiuosius, susidarytų ir trys milijonai. Didžioji dalis atvykusių į stotį toliau vyksta miesto transportu. Todėl galimybė gauti reikalingą informaciją ypač svarbi“, – teigė D. Žebrauskas.

Jo teigimu, tai – pirmasis žingsnis link viešojo transporto ir geležinkelių bendradarbiavimo. Antrasis etapas galėtų būti galimybė vilniečio kortelėje integruoti geležinkelio bilietus.

SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė teigia, jog sostinės Gedimino gatvėje esantis klientų aptarnavimo centras sulaukė didelio populiarumo, jame kasmet apsilanko apie 100 tūkst. vilniečių ir sostinės svečių. Ji tikisi, kad antrasis bus ne mažiau reikalingas keleiviams.

Kasdien iš stoties išvyksta apie 40 tūkstančių keleivių. Jiems labai reikalinga ir informacija, ir galimybė įsigyti bilietus, ir susiplanuoti kelionę. Be to, čia bus galima pasipildyti parkavimo kortelę bei gauti informaciją apie įvairius sostinėje vykstančius renginius. Tikimės, kad per metus naujojoje susisiekimo sostinėje erdvėje apsilankys bent 150 tūkst. vilniečių ir sostinės svečių“, – pasakoja M. Gusarovienė.

SĮ „Susisiekimo paslaugos“ klientų aptarnavimo centras sostinės geležinkelio stotyje veiks pirmadieniais–penktadieniais nuo 6 iki 20 val., šeštadieniais – nuo 9.30 iki 18 val.

 

Lina Jakubauskienė

Autorės nuotraukos

  • apie-sus
  • apie-sus1
  • apie-sus3
  • apie-sus7
  • apie-sus8
  • apie-sus5
  • apie-sus6
  • apie-sus9
  • apie-sus10
  • apie-sus4