Olandijos miestelis Slotenas 1921-aisiais tapo Amsterdamo dalimi. Sloteno municipalitetui priklausė dalis tramvajaus linijos, jungusios miestą su Amsterdamu.
Amsterdame tuo metu visas tramvajaus tinklas buvo elektrifikuotas, o Slotene vagonus tebetraukė arkliukai.
Amsterdamo valdžia nusprendė trasą modernizuoti. Pasirinktas itin originalus modernizavimo būdas: linija nebuvo elektrifikuota, tik arklius pakeitė… autobusai.
1922-aisiais neįprastos transporto priemonės jau vežė keleivius iš Sloteno į Amsterdamą. Kadangi linija ir toliau buvo laikoma tramvajaus, ant autobusų pritvirtintos tramvajaus maršrutą žyminčios nuorodos.
Tiesa, veikė ši egzotiška transporto sistema neilgai. 1925-aisiais bėgiai buvo išmontuoti, ir autobusai vėl įgijo teisę vadintis autobusais, o ne tramvajais.
eBus.lt
Nuotrauka – iš archyvo