Šiuo metu jau nebeegzistuojantys Vengrijos „Ikarus” autobusų gamintojai praėjusiame amžiuje siūlė rinkai ir troleibusus „Ikarus 280Т“.
„Ikarus 280“ pradėti gaminti 1973-iaisiais. Per dvi dešimtis metų pagaminta daugiau nei 50 modifikacijų „Ikarus“ autobusų. Tuo metu tai buvo didžiausia pasaulyje autobusų gamykla. Autobusai buvo tiekiami į Sovietų sąjungos šalis, taip pat trečiojo pasaulio šalis, be to, jie buvo surinkinėjami Kuboje ir net JAV.
1993-iaisiais pradėti gaminti šiuolaikiškesni 400-osios serijos autobusai. 200-osios serijos autobusų gamyba baigta 2000-aisiais.
Esminis „Ikarus“ privalumas – galimybė eksploatuoti įvairiomis klimato sąlygomis, nesudėtinga konstrukcija, patogus salono išplanavimas ir didelė talpa. Trūkumai – šaltis salone žiemą. Be to, centre sumontuotas variklis neleido žemiau nuleisti grindų salone.
Drauge su Čekijos „Škoda“, „Ikarus“ gamintojai siūlė rinkai ir „280“-ųjų pagrindu sukurtus troleibusus. Tokie troleibusai važinėjo Budapešte, Sofijoje, Debrecene ir kituose miestuose.
eBus.lt
Nuotraukos – iš archyvo