by admin | 13 birželio, 2011 7:10 am
Dar sykį į žygį po Lietuvą išsirengę bendrovės „Saločiai ir partneriai“ vadovai šįkart aplankė Utenos, Visagino, Ignalinos, Zarasų ir Kupiškio keleivių vežėjus. Kone kiekviename mieste „Isuzu“ autobuso laukė ir rajono savivaldybių atstovai.
Geriausia – nuvažiuoti patiems
„Su keleivinio transporto įmonių vadovais bendraujame įvairiai – kalbamės telefonu, rengiame pristatymus, kviečiame pas save į svečius. Tačiau geriausias būdas sužinoti, kuo gyvena vienas ar kitas autobusų parkas – nuvykti pas juos į svečius“, – teigia UAB „Saločiai ir partneriai“ pardavimo vadovas Algimantas Petkūnas.
Tokias išvykas bendrovės vadovai rengia bent kartą per metus, tokiu būdu pristatydami naujausią turimą „Isuzu“ autobusą bei iš arti supažindindami potencialius klientus su Turkijoje surenkamų japoniškų autobusų techninėmis savybėmis.
Bendrovės vadovai nesitiki, jog sunkiai besiverčiančios keleivinio transporto įmonės išsyks pirks naujus autobusus – tačiau susipažinti su naujausia pristatoma technika naudinga visiems.
Parkuose
Kiekviename iš penkių šįkart aplankytųjų autobusų parkų susiklosčiusi skirtinga situacija. Ten, kur miesto vadovų požiūris į visuomeninį transportą pozityvus, vežėjams gyventi lengviau. Kur į viešąjį transportą žiūrima atmestinai, padėtis sudėtingesnė.
Utenoje „Isuzu“ autobusą pasitinka ne tik Utenos autobusų parko darbuotojai, bet ir miesto savivaldybės atstovai. „Mūsų transporto priemonių parkas jau gerokai pasenęs, tad svarstome įsigyti naujesnių autobusų. Be abejo, būtų idealu nusipirkti naujų vidutinės klasės autobusų – būtent tokie geriausiai tiktų vežti keleiviams po Lietuvą, tačiau greičiausiai parką atnaujinsime pavažinėtais autobusais“, – kalba Utenos autobusų parko direktorius Virginijus Treinys.
Visagine, kur nėra visuomeninio transporto parko, o keleivius miesto bei priemiesčio maršrutais veža beveik vien mikroautobusai, „Isuzu“ apžiūri dviejų privačių įmonių vadovai bei savivaldybės atstovai. Jiems šis autobusas nėra naujovė – jau tekę tokį matyti anksčiau. Galimybė įsigyti panašią transporto priemonę vilioja, tačiau privatūs vežėjai priversti itin stropiai skaičiuoti savo pinigus.
Ignalinos autobusų parke nauja transporto priemone domisi ne tik parko vadovai, bet ir remontininkai. Pažiūrėti „Isuzu“ atvyksta ir rajono mero pavaduotojas Henrikas Šiaudinis. „Autobusų parkas neatnaujintas jau keletą metų. Maždaug prieš dešimtmetį buvome gavę labdarą „Volvo“ autobusų iš norvegų, tačiau šios transporto priemonės, nors ir pasižymėjo patvarumu, savo laiką jau atitarnavo. Norėtųsi atsikratyti ir maždaug dešimtmetį tarnavusių PAZ autobusų“, – sako rajono vadovas.
Pasak jo, dar bus svarstoma, kokioms transporto priemonėms teikti prioritetą, tačiau vidutinės klasės autobusai nedideliems autobusų parkams labai tiktų.
Apie vidutinės klasės autobusų įsigijimą svarsto ir Zarasų vežėjai. „Didelių autobusų mums reikia ne taip ir dažnai – važinėti po Lietuvą geriausiai tinka nedidelės talpos transporto priemonės. „Isuzu“ dydis mums būtų optimalus, tačiau, ko gero, galėsime leisti sau įsigyti tik pavažinėtų transporto priemonių“, – sako Zarasų autobusų parko direktoriaus pavaduotojas Virgilijus Bakutis.
Pasak jo, zarasiškiai pastaruoju metu ieško ir turistinių autobusų, kurie tiktų vežti grupes užsakomaisiais reisais. Komfortiškų transporto priemonių reikia ir vežti keleivius ilgiausiu Lietuvos maršrutu, besidriekiančiu daugiau kaip 400 kilometrų nuo Zarasų iki Klaipėdos.
Kupiškio vežėjams naujesnių transporto priemonių jau reikia verkiant. „Mūsų parke susiklostė ypač sudėtinga situacija. Nebeturime kuo vežti keleivių, rudenį neužteks autobusų moksleiviams iki mokyklų pavėžėti. Rajono savivaldybė skyrė 100 tūkstančių litų dviems autobusams įsigyti – matysime, kad už šiuos pinigus galėsime įpirkti“, – sako Kupiškio autobusų parko direktorius Virgilijus Braknys. Pasak jo, apie naujus autobusus parko darbuotojai kol kas tegali tik pasvajoti.
Pristatys ir „Isuzu Novo“
Nors kol kas naujų autobusų Lietuvos vežėjai beveik neperka, bendrovės „Saločiai ir partneriai“ darbuotojai ketina į Lietuvą atvežti ir naujausią „Isuzu“ gaminį – vidutinės klasės „Isuzu Novo Ultra“.
„Japonų gamintojai kaskart pateikia rinkai vis naujesnių ir tobulesnių keleivinio transporto priemonių. „Isuzu Novo Ultra“ – dar daugiau komforto elementų keleiviams bei vairuotojui. Naujasis autobusas saugus, ekologiškas, ekonomiškas bei ilgaamžis. Atnaujinta ir jo išorė – kitaip išdėstyti priekiniai žibintai, „atšviežintas” dizainas“, – aiškina bendrovės „Saločiai ir partneriai direktorius Ruslanas Andrejevas.
Naujausio „Isuzu“ autobuso ilgis – 7270 mm, plotis – 2270 mm, aukštis – 3375 mm. Ratų bazė – 3385 mm. Salono vidaus aukštis – 1930 mm. Autobuse montuojamas ISUZU 4HK1 E5N Euro 5 – EEV reikalavimus atitinkantis variklis, „Common Rail Diesel“ ir „Turbo Intercooler“ sistemos. Pavarų dėžė – MZZ, mechaninė.
Autobuse – 27 sėdimos vietos, taip pat viena vieta gidui ir viena – vairuotojui.
Lina Jakubauskienė
Autorės ir gamintojų nuotraukos
Source URL: https://ebus.lt/isuzu-keliauja-po-lietuvos-autobus-parkus/
Copyright ©2024 Ebus.lt unless otherwise noted.