Kampuotasis Afrikos rinkai skirtas MAZ-131 sugrįžta?

gruodžio 27 05:51 2021 Spausdinti straipsnį Autobusų pasaulio naujovės Lankytojai

2016 metais Minsko automobilių gamyklos padalinys, užsiimantis keleivinių transporto priemonių gamyba, išleido MAZ-131020 modelį.

Ant trečios kartos sunkvežimio važiuoklės montuojamas autobusas su varikliu priekyje priminė bet ką, išskyrus modernų XXI amžiaus autobusą. Transporto priemonė skirta trečiųjų šalių rinkai, baltarusių gamintojai pasistengė, kad ji kainuotų kaip įmanoma mažiau.

Autobuso dizainas – tarsi kurtas kirviu. Nors, atrodytų, Afrikos rinkai tai neturėtų būti svarbu, vis dėlto vienintelis gamykloje surinktas autobusas čia ir liko, transporto priemonė nesulaukė susidomėjimo. Vėliau autobusas perduotas Sirijai kaip humanitarinė pagalba.

Nors modelis nebuvo sėkmingas, vis dėlto MAZ nusprendė atnaujinti jo gamybą. Neseniai pasirodė trijų MAZ-131 nuotraukos su tik šiam autobusui būdingu dizainu. Pasirodė, jog už šių transporto priemonių surinkimą dabar atsakingas ilgametis MAZ parneris „Eton“, rašo autoreview.ru.

Būtent su „Eton“ MAZ atidarė bendrą elektromobilių gamyklą Žodine, kur ketina surinkinėti troleibusus.

Sprendžiant iš bendrovės „Eton“ tinklalapyje esančios informacijos, pasirodęs autobusas yra ne kas kita, kaip MAZ-131 reinkarnacija – tokia pati išvaizda, tie patys matmenys ir svorio parametrai. Net variklis, 250 AG „YaMZ“ (Euro-2) ir devynių greičių mechaninė pavarų dėžė „Fast Gear 9JS135TA“ liko nepakitę.

Kol kas neaišku, kokiam tikslui surinkti MAZ-131 autobusai, taip pat – ar prasidės bei kada prasidės masinė šių autobusų gamyba.

eBus.lt

Nuotraukos – autoreview.ru