by Lina | 16 sausio, 2024 5:59 am
Ekstremaliame šaltyje Mohėje išbandytos įvairios „King Long Metro Bus M10+“ charakteristikos, tokios kaip užvedimas, greitėjimas, stabdymas, energijos suvartojimas ir valdymo stabilumas. Taip pat – visos transporto priemonės veikimas esant skirtingiems sukibimo koeficientams ir vairavimo sąlygoms.
Autobusas važiavo sniego, ledo keliais, tokiu būdu imituojant įprastas vairavimo sąlygas autobusų maršrutuose, pavyzdžiui, sustojimą vienoje ar kitoje kelio pusėje, staigius posūkius, persirikiavimą, važiavimą per tiltus, įvažiavimą į pagrindinį terminalą ir pan.
Visais atvejais „King Long Metro Bus M10+“ pademonstravo efektyvumą, kurį užtikrino varomi ratai abiejose galinės ašies pusėse ir apgalvota transporto priemonės valdymo sistema, kurią kinai taiko maždaug penkerius metus. Ji išsprendžia transporto priemonės gedimo problemas, atsirandančias dėl skirtingų kairiųjų ir dešiniųjų padangų sukibimo koeficientų – problemą, esant dideliam šalčiui sukelia ledas ir sniegas abiejose kelio dangos pusėse.
Atlikti eksperimentai padėjo sukaupti daugybę duomenų, kurie turės įtakos eksploatuojant autobusus esant ekstremalioms sąlygoms, taip pat atnaujinti duomenis ir optimizuoti transporto priemones ateityje.
Bandymai pademonstravo, kad šaltoje aplinkoje „King Long“ sukurta ratų pavaros sistema veikia efektyviai, kitaip nei naujos energetinės pavaros sistemos, kurias naudoja dauguma komercinių transporto priemonių gamintojų – kai centrinis variklis per važiuoklės veleną yra sujungtas su galine ašimi.
Optimizavus variklio sistemos schemą, energijos sistemos perdavimo efektyvumas ženkliai pagerintas, kaip ir transporto priemonės įsibėgėjimas mažu greičiu. Sukurtas naujas specialiai autobusams skirtas variklis, jo energijos sąnaudos sumažintos beveik 10%, lyginant su ankstesnės kartos miesto autobusais. Bandymai parodė – net esant ekstremalioms sąlygoms, transporto priemonė gali efektyviai dirbti mieste.
Gamintojai pabrėžia ir transporto priemonės patogumą keleiviams. „King Long Metro Bus M10+“ su ratų pavaros sistema naudojamas ratų variklio pavaros tiltelis, kuriame integruotos kelios funkcijos, tokios kaip vairavimas, stabdymas ir kt. Baterijos autobuse išdėstytos optimaliai, todėl transporto priemonės salone telpa daugiau keleivių. Jų patogumui – ir lygios grindys visoje transporto priemonėje, taip pat 150 mm pločio praėjimas tarp sėdynių. Optimizuota ir vairuotojo darbo vieta.
Išsiaiškinus įvairių autobuso komponentų gedimo galimybes skirtingomis eismo sąlygomis ir jas pašalinus, transporto priemonės tarnavimo laikas pailgėja. Paprastas autobuso dizainas sumažina transporto priemonės komponentų skaičių ir garantuoja didesnį važiavimo komfortą keleiviams. Nuodugnus elektrinės pavaros mazgo sureguliavimas ir optimizavimas užtikrina didesnį transporto priemonės našumą bei eksploatavimo vertę vežėjams.
Sėkmingi bandymų rezultatai patvirtino šio modelio patikimumą ir stabilumą esant ekstremalioms sąlygoms. „King Long“ gamintojai žada ir toliau plėsti technologinius tyrimus, nuolatos diegti naujoves, kad galėtų teikti rinkai aplinkai draugiškesnius, išmanesnius ir patogesnius viešojo transporto sprendimus, kurie patenkintų socialinius poreikius ir toliau skatintų tvarią viešojo transporto plėtrą bei suteiktų daugiau patogumų keleiviams bei gerintų miestų ekologiją.
eBus.lt
Gamintojų nuotrauka
Source URL: https://ebus.lt/king-long-metro-bus-m10-sekmingai-iveike-ekstremalaus-salcio-isbandyma/
Copyright ©2024 Ebus.lt unless otherwise noted.