by Lina | 13 lapkričio, 2024 4:25 am
Pastaruoju metu registruoti teisės aktų projektai, kurie gali būti aktualūs keleivių vežėjams.
Nutarimo projektas 24-12972(4), 2024 m. lapkričio 07 d.
NUTARIMAS DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO NR. VIII-2032 2, 6, 9 STRAIPSNIŲ IR 2, 5 PRIEDŲ PAKEITIMO IR ĮSTATYMO PAPILDYMO 61 STRAIPSNIU ĮSTATYMO NR. XIII-3420 PAVADINIMO, 1, 2, 7 STRAIPSNIŲ PAKEITIMO IR ĮSTATYMO PAPILDYMO 3(1), 3(2), 5(1), 5(2), 5(3) STRAIPSNIAIS ĮSTATYMO IR LIETUVOS RESPUBLIKOS KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO NR. VIII-2032 9 STRAIPSNIO PAKEITIMO ĮSTATYMO PROJEKTŲ PATEIKIMO LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMUI[1]
Projektų tikslai:
1.1. Perkelti 2022 m. vasario 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos (ES) 2022/362, kuria iš dalies keičiamos Direktyvos 1999/62/EB, 1999/37/EB ir (ES) 2019/520, kiek tai susiję su transporto priemonių apmokestinimu už naudojimąsi tam tikra infrastruktūra, (toliau – Direktyva (ES) 2022/362) nuostatas į Lietuvos nacionalinę teisę. Priimti KPPPFĮ pakeitimo įstatymo projektu siūlomus pakeitimus ypač svarbu, kadangi Direktyvos (ES) 2022/362 perkėlimo į nacionalinę teisę terminas jau baigėsi ir yra gautas Europos Komisijos pranešimas dėl Europos Sąjungos teisės pažeidimo procedūros Nr. INFR(2024)0163.
1.2. KPPPFĮ pakeitimo įstatymo projekte siūloma nustatyta, kad ne tik lėšos, gautos iš kelių rinkliavos, yra juridinio asmens, kuris patikėjimo teise valdo, naudoja valstybinės reikšmės kelius ir jais disponuoja, (toliau – valstybinės reikšmės kelių valdytojas) pajamos, bet ir lėšos iš kitų mokesčių (mokesčio už naudojimąsi valstybinės reikšmės keliais važiuojant didžiagabaritėmis ir (ar) sunkiasvorėmis transporto priemonėmis ir mokesčio už eismo ribojimą valstybinės reikšmės keliuose) yra šio juridinio asmens pajamos. Minėtos valstybinės reikšmės kelių valdytojo pajamos bus naudojamos valstybinės reikšmės keliams ir su jais susijusioms veikloms vykdyti. Be to, atsižvelgiant į poreikį peržiūrėti taikomų mokesčių dydžius pagal nuolat kintančias rinkos sąlygas bei vadovaujantis gerąja teisėkūros praktika, KPPPFĮ pakeitimo įstatymo projekte siūloma didžiagabaričių ir (ar) sunkiasvorių transporto priemonių mokesčio už naudojimąsi valstybinės reikšmės keliais ir mokesčio už eismo ribojimą valstybinės reikšmės keliuose tarifų tvirtinimą perduoti susisiekimo ministrui.
1.3. KPPPFĮ 9 straipsnio pakeitimo įstatymo projekto tikslas – Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatyme tiksliau ir aiškiau įvardyti funkcijas ir veiklas, kurioms vykdyti naudojamos Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšos, ir taip užtikrinti tvarų finansavimą svarbioms kelių infrastruktūros sritims.
LKVA informacija
Linos Jakubauskienės nuotrauka
Source URL: https://ebus.lt/registruoti-nauji-teises-aktu-projektai-6/
Copyright ©2024 Ebus.lt unless otherwise noted.