Triaukščiai autobusai: trumpa istorija

lapkričio 14 06:35 2020 Spausdinti straipsnį Lankytojai Muziejus

Pirmieji dviaukščiai autobusai buvo pristatyti 1923 m., o 1926 m., Vokietijoje pristatytas ir pirmasis triaukštis autobusas. Tiesa, realybėje tokios transporto priemonės nebūta, tai – tik fotošopo pagalba sukurtas paveikslėlis.

 

 

Vėliau dviaukščiai „Routemaster“ 1954 m. pasirodė Londone, kur sėkmingai vežioja keleivius iki šiol, tapo savotišku miesto veidu. Netrukus pasirodė ir triaukštės šių autobusų versijos, tiesa, vėlgi tik paveikslėliuose.

Realiame gyvenime tokie monstrai susidurtų su rimtomis nestabilumo problemomis ir rizikuotų atsitrenkti į medžius ir tiltus. Vis dėlto būta bandymų sukurti ir tikrus triaukščius autobusus. Pirmasis tikras toks autobusas sukurtas Italijoje 1932-aisiais. Vienu metu tarp Romos ir Tivolio jis galėjo vežti iki 88 keleivių. Vis dėlto trečiasis aukštas čia tebuvo tik menka detalė autobuso gale.

1950-aisiais „General American Aerocoach Corporation“ pardavė aukštų autobusą, bet ir čia trečiasis aukštas tebuvo menka detalė gale.

Vienintelis realaus gyvenimo trijų aukštų autobusas buvo „Knight bus“, pasirodęs ekrane 2004 m. filme „Haris Poteris ir Azkabano kalinys“. Jį sukūrė specialiųjų efektų meistras Johnas Richardsonas ir jo komanda. Jie supjaustė du „Routemaster“ autobusus ir vėl juos sujungė, kad būtų sukurtas vienas triaukštis. Nors sukurtas filmui, tai buvo tikras, važiuojantis autobusas, tik neturėjo tokių stebuklingų galių kaip kino filme.

Jūsų dėmesiui – keletas tikrų ir netikrų triaukščių autobusų nuotraukų. Jos parinktos iš skirtingų interneto portalų.

eBus.lt

  • apie-aut-tri2
  • apie-aut-tri1
  • apie-aut-tri6
  • apie-aut-tri7
  • apie-aut-tri5
  • apie-aut-tri4
  • apie-aut-tri
  • apie-aut-tri3
  • apie-aut-tri8