by Lina | 16 sausio, 2025 3:54 am
„Gaisras nebuvo susijęs su vandeniliu ar jo naudojimu“. Šį paaiškinimą pateikė Yannick Monnier, Belforto regiono transporto departamento direktorius, po incidento, kai 2025 m. sausio 2 d. Danjoutino „Optymo“ sandėlyje apdegė septyni vandeniliu varomi autobusai.
Savo interviu prancūzų žiniasklaidai „Mobily-Cités“ Monnier pabrėžė: pirminės analizės rodo, kad gaisras kilo dėl elektros sistemų gedimo, tačiau incidentas vis dar tiriamas. Svarbiausia, kad gaisro centre esanti transporto priemonė nebuvo eksploatuojama nuo gruodžio 31 d., rašo sustainable.bus.
Saugos sistemos ir kuro elementų autobusų gaisras
Monnier taip pat pabrėžė vandenilinių autobusų saugos mechanizmų veiksmingumą. „Visos vandenilinių autobusų saugos sistemos veikė puikiai. TPRD saugikliai ant rezervuarų efektyviai pašalino vandenilį, sukeldami šnypštimą, kurie perspėjo vietos gyventojus ir paskatino iškviesti ugniagesių komandą“, – aiškino jis.
„Ugnis siautėjo degant plastikui ir kitoms medžiagoms, nesusijusioms su vandeniliu, kurį greitai išsklaidė saugos įtaisai. Šis incidentas nesukels abejonių dėl Belforto vandenilio strategijos“, – pridūrė Monnier.
eBus.lt
Linos Jakubauskienės nuotrauka
Source URL: https://ebus.lt/vandeniliniu-autobusu-gaisro-belforte-priezastys-pirmines-isvados/
Copyright ©2025 Ebus.lt unless otherwise noted.