Įregistruoti nauji teisės aktų projektai

06 birželio 09:03 2024 Spausdinti straipsnį Lankytojai Naujienos

Pastaruoju metu įregistruota keletas teisės aktų projektų, kurie gali būti aktualūs keleivių vežėjams:

Nutarimo projektas 24-8208(2), 2024 m. birželio 03 d.
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS KELIŲ TRANSPORTO KODEKSO 7, 181, 183, 21 STRAIPSNIŲ PAKEITIMO ĮSTATYMO PROJEKTO NR. XIVP-3616 IR DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS ADMINISTRACINIŲ NUSIŽENGIMŲ KODEKSO PAPILDYMO 4492 STRAIPSNIU ĮSTATYMO PROJEKTO NR. XIVP-3617

Nutarimo projektais siūloma pakoreguoti taksi paslaugų organizatoriaus sąvoką, įvesti keleivių vežimo organizatoriaus veiklos apribojimus, patikslinti terminą „automobilių dalinimosi paslauga“, taip pat nustatyti minimalius reikalavimus pavežėjimo funkciją vykdantiems subjektams, taksi paslaugų organizatoriams bei automobilių dalinimosi paslaugų teikėjams dėl galimybės teikti pavežėjimo paslaugas asmenų, judančių neįgaliojo vežimėlio pagalba, vežimui bei užtikrinti, kad vartotojai, judantys neįgaliojo vežimėlio pagalba, galėtų bet kada, be išankstinės rezervacijos, užsisakyti vežimo paslaugą su tam pritaikytu automobiliu, užtikrinimo; nustatyti teisių pažeidimus ir skundus nagrinėjančias institucijas, bei numatyti sankcijas už Lietuvos Respublikos kelių transporto kodekso 181 ir 18straipsniuose nustatytų pareigų nevykdymą.

Nutarimo projektas 24-9825, 2024 m. birželio 03 d.
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2009 M. GEGUŽĖS 27 D. NUTARIMO NR. 543 „DĖL PAVYZDINIŲ TARNYBINIŲ LENGVŲJŲ AUTOMOBILIŲ NAUDOJIMO BIUDŽETINĖSE ĮSTAIGOSE TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

Pavyzdinės tarnybinių ir netarnybinių lengvųjų automobilių naudojimo biudžetinėse įstaigose taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato tarnybinių lengvųjų automobilių naudojimo, saugojimo, žymėjimo, techninės priežiūros, remonto, naudojimo kontrolės, ridos, degalų ir (ar) elektros ar kitos energijos (toliau – degalai ir (ar) energija) apskaitos, netarnybinių lengvųjų automobilių naudojimo tarnybos reikmėms bei darbo pareigoms tvarką ir iš Lietuvos Respublikos biudžeto ir valstybės pinigų fondų išlaikomų biudžetinių įstaigų (toliau – įstaigos) valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, (toliau kartu – darbuotojai) atsakomybę už Taisyklių pažeidimą.

 

Nutarimo projektas 24-9826, 2024 m. birželio 03 d.
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 1998 M. LAPKRIČIO 17 D. NUTARIMO NR. 1341 „DĖL TARNYBINIŲ LENGVŲJŲ AUTOMOBILIŲ BIUDŽETINĖSE ĮSTAIGOSE“ PRIPAŽINIMO NETEKUSIU GALI

Nutarimo Nr. 1341 teisinio reguliavimo tikslas buvo centralizuotai užtikrinti valstybės biudžeto lėšų tarnybiniam transportui naudojimo racionalumą. Įsigaliojus naujiems valstybės biudžeto planavimo principams[1], buvo suteikta daugiau diskrecijos laisvės asignavimų valdytojams patiems pasirinkti priemones ir būdus rezultatams pasiekti. Asignavimų valdytojai patys pasirenka, kokiu būdu geriausiai įgyvendins jiems Nacionalinio pažangos plano ir plėtros programose nustatytus uždavinius ir priemones pažangos veiklai vykdyti bei pačių nusistatytus uždavinius tęstinei veiklai su patvirtintais asignavimais pažangos ir tęstinės veiklos priemonėms įgyvendinti. Atsižvelgiant į tai, valstybės biudžeto lėšų planavimo reguliavimas automobiliams išlaikyti Nutarimu Nr. 1341 tampa netikslingas, o visos Nutarimo Nr. 1341 nuostatos (tarnybinių automobilių įsigijimo kvotos, tvarka, telemetrinių įrenginių naudojimas, išlaidų tarnybiniams automobiliams išlaikyti dydžiai ir kt.) tampa nebeaktualios.

LKVA informacija

Linos Jakubauskienės nuotrauka