Kaip karantinas keitė siuntų vartotojų įpročius?

02 birželio 04:16 2020 Spausdinti straipsnį Lankytojai Patirtis

Kaip keitėsi siuntų siuntėjų įpročiai karantino metu, kokios inovacijos turėjo didžiausią proveržį, kurios mažesnį? Paskutinių mėnesių vartotojų įpročiais pandemijos metu dalinasi siuntų atstovai.

 

 

„Karantinas manau mus visus pastūmėjo keliais metais į priekį skaitmenizavimosi linkme. Jei kai kuriuos sprendimus vartotojai jaukinosi po truputį, tai šis pavasaris davė tam didelį postūmį. Ar tai būtų paprasti mokėjimai bankinėmis kortelėmis ar paslaugų užsakymas internetu.

Pavyzdžiui seniai turime galimybę, kai žmogus į terminalą gali ateiti jau užpildęs siuntos duomenis, beliktų tik pasverti ją ir išsiųsti. Iki karantino ilgai skatinome šią paslaugą. Augimas buvo, bet gana lėtas. O prasidėjus pandemijai jis išaugo 21%. Žmonės stengėsi kuo greičiau išsiųsti siuntas, tad šis sprendimas kaip tik tiko tam laikotarpiui. Tikimės klientai įpras”, – pasakojo „Siuntos autobusais” vadovė Indrė Ūsaitė – Šlenderienė.

Anot siuntų atstovės karantino metu pastebėtas dažnesnis atsiskaitinėjimas už paslaugas bankinėmis kortelėmis.

„Jei lyginsime sausio mėnesį su geguže matome, kad atsiskaitymas už paslaugas kortelėmis padidėjo 7%. Tai ir greitesnis, saugesnis būdas mokėti už paslaugas, o ir visa bendra sklaida parduotuvėse, televizijoje karantino metu manau padarė įtakos vartotojams. Įdomu bus pastebėti ar šie pokyčiai laikini, o gal dalis vartotojų pakeis įpročius”, – kalbėjo I. Ūsaitė – Šlenderienė.

Siuntų vežėjai mini, kad ne visos inovacijos karantino metu augo kaip jie tikėjosi. Anot jų paslauga kuomet gali siuntą atiduoti neišlipęs iš automobilio neišaugo taip stipriai kaip jie tikėjosi.

„Kaune turime galimybę siuntas atsiimti ar atiduoti neišlipus iš automobilio. Galvojome, kad ši paslauga karantino metu išaugs gana stipriai, nes žmonės nenorės eiti į terminalą. Bet to nebuvo – pastebime tik 4% augimą. Galimai tam įtakos turi ir tai, kad žmonės pastaruoju pradėjo siųsti didesnes siuntas. Ne visas patogu paduoti per automobilio langą”, – minėjo “Siuntos autobusais” vadovė, pridūrusi, kad Kauno skyriuje tokiu būdu sulaukiama 25% visų terminalo siuntų.

Siuntų atstovai mini, kad karantino metu išaugusios kurjerių darbo apimtys turėtų išlikti ir ateityje.

„Karantino metu visiems likus namuose išaugo kurjerių paslaugų poreikis. Jų darbo apimtys padidėjo 7-8%. Daugiau įmonių ėmė naudotis kurjerio paslauga, pradėjome siuntas pristatyti į namus, elektroninių parduotuvių padaugėjo klientų tarpe. Manau ir pasibaigus karantinui nemaža dalis žmonių išliks mažiau mobilūs, neskubės grįžti į iki tol buvusį režimą ir kurjerių paslaugos dalis tik augs”, – teigė pašnekovė pridūrusi, jog daugiausiai kurjerių paslauga vartotojai naudojasi Vilniaus mieste.

Šiuo metu siuntas autobusais Lietuvoje gabena 14 tarpmiestinio susisiekimo vežėjų.

Bendrovės „Kautra“ informacija ir nuotrauka