1931-aisiais Vilnių užklupo milžiniškas potvynis. Nesaldu buvo ir viešojo transporto vežėjams.
Vasario 13-ąją Lietuvos keleivių vežimo asociacija pakvietė prezidiumo narius aptarti prioritetines asociacijos veiklos kryptis šiems metams bei kitus visiems svarbius klausimus. Tradiciškai pasitarime galėjo dalyvauti ir visi asociacijos nariai.
2024 metai yra laikotarpis, kuomet transporto ir logistikos įmonės privalo vilkikuose, kurie registruoti seniau nei praėjusių metų rugpjūtį, pakeisti juose esančius senus tachografus į išmaniuosius, antros kartos tachografus. Lietuvos nacionalinė
Estijos sostinė Talinas per penkerius metus planuoja įsigyti 40 troleibusų su autonomine eiga. Projekto tikslas – pakeisti esamą senstantį parką transporto priemonėmis, galinčiomis dalį maršruto važiuoti be elektros kontaktinio tinklo.
Vasario 10 d. organizavome vienos dienos kelionę į Kretingos žiemos sodą ir stintų šventę Palangoje.
Dauguma mūsų keleivių laikosi nustatytų kelionės Klaipėdos viešuoju transportu taisyklių https://www.klaipedatransport.lt/lt/keleiviu-vezimo-autobusais-ir-marsrutiniais-%20taksi-klaipedoje-109 . Dalis tų taisyklių yra suprantamos ir be paaiškinimo (reikalavimas turėti bilietą, draudimas triukšmauti ar važiuoti girtam). Tačiau yra ir taisyklių,
VDI informuoja, kad nuo šių metų sausio 1 d. buvo pakeistas ir priimtas Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymas.
17 proc. daugiau trečiųjų šalių vežėjų patikrinimų, į pagalbą verslui orientuota priežiūros komunikacija, auganti konsultacijų kokybė ir iš esmės pakeista klientų nuomonės rinkimo sistema, atverta naujiems vežėjams tolimojo susisiekimo autobusais
Vasario 8-oji – Kauno viešojo transporto gimimo diena. Kauno savivaldybės sprendimu, viešojo transporto įmonė įkurta 1934-aisiais. Šių metų vasario 8-ąją savo 90-ąjį gimtadienį atšventė bendrovė „Kautra“, vežanti keleivius po visą
Praėjusio amžiaus pradžioje sostinėje keleivius vežė arkliais traukiami tramvajai, taip vadinamos „konkės”.