„Kokios yra šiuolaikinės energetikos tendencijos Europoje ir Lietuvoje? Su kokiomis pažangiomis technologijomis pasitiksime 2050-uosius? Ar pavyks įveikti klimato kaitos keliamus iššūkius? Kokia yra energetikos ateitis ir gal jau atėjo laikas
Birželio 15 dieną bendroje Klaipėdos viešojo transporto sistemoje elektroniniai bilietai buvo pažymėti 71 077 kartus. Tokius kelionių skaičius darbo dieną paskutinį kartą matėme 2019-aisiais. Daugiau skaitykite apie tai:
Viešasis transportas elektrifikuojamas visame pasaulyje. Tikimasi, kad iki 2024 m. Jungtinė Karalystė turės didžiausią elektrinių autobusų parką Europoje, o Londonas planuoja iki 2034 m. elektrifikuoti visą savo autobusų parką.
„Iveco Bus“ pristato naujos kartos hibridinių autobusų asortimentą. Klientai galės įsigyti tiek hibridus su gamtinėmis dujomis, tiek XTL atsinaujinančio kuro versijomis. Galintis naudoti biometaną „Urbanway“ – pirmasis naujojo prekės ženklo
„Stellantis“, „Iveco“ ir kiti projekto partneriai sėkmingai išbandė autobusą „Arena del Futuro“, indukcinio įkrovimo bandymų trasoje. Remdamasi pradiniais rezultatais „Stellantis“ teigia, kad tokia technologija galėtų būti elektrinių autobusų įkrovimo ateitis.
„MAN Truck & Bus“ ateityje pasaulio rinkai pasiūlys eBus važiuoklę, kuri jau išbandyta praktikoje, daugelyje Europos šalių sėkimingai naudojama autobusuose „Lion’s City E“.
2021-ieji buvo išskirtiniai autobusų su kuro elementais metai: registruoti 158 autobusai, ši rinka Europoje išaugo 236 proc. Pagrindinis šių autobusų tiekėjas – „Solaris“, pardavęs 37 „Solaris Urbino 12 Hydrogen“. Netrukus
Primename apie ŠEIMOS BILIETĄ, kurį įsigiję keliausite su šeima autobusu net iki 40% pigiau.
„Busturas” sulaukė ypatingų svečių. Įmonėje lankėsi vaikai iš dienos namų „Tik Tu“. Svečiai turėjo puikią galimybę susipažinti su įmonės veikla, pamatyti kur „nakvoja“ autobusai ir kas yra tie žmonės, kurių
Komercinių automobilių gamintojo „Ford Pro“ atliktas tyrimas, kuriame dalyvavo 1 250 verslininkų, parodė, kad beveik trys ketvirtadaliai apklaustųjų – nuo mažų įmonių iki didelių automobilių parkų valdytojų – jaučia spaudimą pereiti