Sausio 12 d. Susisiekimo ministerijos suburtos Transporto priemonių pritaikymo individualių poreikių turintiems žmonėms darbo grupės nariai lankėsi bendrovėje „Vilniaus viešasis transportas“. Su įmonės generaliniu direktoriumi Dariumi Aleknavičiumi aptarti būsimi transporto
Seimo Ekonomikos komiteto Aukštųjų technologijų, inovacijų ir skaitmeninės ekonomikos pakomitetis kartu su Seimo laikinosios grupės „Skaitmeninė Lietuva“ atstovais sausio 10 d. posėdyje nagrinėjo bendros kelionės bilietų sistemos Lietuvoje įdiegimo reikmę ir alternatyvas.
Vilniaus miesto taryboje pristatytame projekte – 936 mln. eurų siekiantis 2022 m. miesto biudžetas. Tai yra 11 proc. arba 93,5 mln. eurų daugiau už pernai patvirtintą biudžetą. Sustabdytas skolos augimas,
Šveicarijos kompanija „Carrosserie Hess AG“ į Prancūzijos Nansi miestą pristatys 25 „LighTram25“ troleibusus, kurie pakeis mieste veikiančią tramvajų ant guminių ratų su kreipiančiuoju bėgiu sistemą.
Teisės aktų sistemoje 2022-01-04 registruotas LRV nutarimo „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. balandžio 21 d. nutarimo Nr. 447 „Dėl Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo įgyvendinimo“
Sausio 11 dieną į Tauragę pristatyti dar du nauji elektriniai autobusai, o kartu su jais ruošiami ir nauji, susisiekimą gerinantys, maršrutai.
Sausio 10-ąją Lietuvos keleivių vežimo asociacija pakvietė savo narius aptarti aktualių pastarojo meto klausimų, tarp jų – ir vieninga transporto bilietų sistema. Vėliau LKVA atstovai prisijungė prie Seimo Ekonomikos komiteto
Šalčininkų autobusų parkui pristatytas jau visiems gerai pažįstamas, laiko patikrintas, naujas, dar ekologiškesnis, su Euro 6D varikliu ISUZU „Turquoise“.
Turkijos „Karsan“ gamintojai skelbia pardavę Europai jau daugiau kaip 250 elektrinių autobusų. neseniai gamintojai pristatė 5 „Atak“ Vokietijos Veilheimo miestui. Šiuo metu skirtinguose Vokietijos miestuose važinėja beveik 20 elektrinių „Karsan“.
Turbūt niekas neabejoja, jog patogus miestų viešasis transportas mažina naudojimąsi automobiliais bei sąlygoja transporto kamščių mažėjimą. Tokiu būdu taupomas laikas, ištekliai, mažėja oro tarša ir jos neigiamas poveikis gyventojų sveikatai.