Teigiama, jog automobiliu bus vežamos pramogų pasaulio žvaigždės, verslininkai, politikai tiek Lietuvoje, tiek ir užsienyje. Transporto priemonę įsigijo tolimojo susisiekimo maršrutais keleivius vežanti bendrovė TOKS.
1931 m. pavasarį Lenkijos vyriausybė, norėdama sureguliuoti konkurenciją tarp autobusų ir geležinkelių, išleido „kelių fondo” įstatymą, kuriame buvo numatyta, kad autobusų savininkai privalės mokėti 1/5 dalį mokesčių nuo parduotų bilietų.
„SG dujos” grupė šiandien, kovo 31-ąją, mini 15 metų jubiliejų. Ta proga bendrovės komanda pasidalijo atviru laišku į draugus bei partnerius:
Prieš 90 metų, kada šveicarai pradėjo bendradarbiauti su Vilniaus Magistratu, Kauno valdžia jau planavo kaip įdiegti miesto viešajame susisiekime elektrinius autobusus.
Dezinfekavimo įrenginys ECO3, gaminantis ozono dujas, yra vienas efektyviausių būdų apsaugoti vairuotojus ir keleivius nuo bakterijų ir virusų. Oro valytuvus autobusuose įsirengė Švedijos kompanija „Hellbergs Buss“ Švedijoje ir Vokietijos „Meurer
1931 m. vasario mėnesį savaitraštyje RYGOS BALSAS paskelbta žinutė, kad SAURER (tekste padaryta klaida) firma siūlo Vilniaus Magistratui „išmeksfaltuoti” gatves, žinoma tik tas, kuriomis važinės autobusai.
BYD pristatė elektrinį autobusą Brazilijos rinkai. Jau 2021-ųjų spalį planuojama į šalį pristatyti 12 tokių elektrinių autobusų.
Kovo 26-ąją vykusiame posėdyje dalyvavo Socialinės apsaugos ir darbo ministrė Monika Navickienė ir Socialinio dialogo skyriaus vedėja Aušra Putk, LPSK pirmininkė Inga Ruginienė, generalinė sekretorė Janina Matuizienė ir 45 Tarybos
Šalies autobusų parkų vežėjai atnaujina vis daugiau tarpmiestinių reisų.
1931-ųjų žurnale „Lietuvos rinka“ paskelbtas straipsnis apie tuometę Lietuvos automobilių ir motociklų rinką 1929-1930 m. Jame yra ir informacijos apie to meto autobusus.