Nors prestižiškiausia komercinio transporto paroda Hanoveryje vyks tik rugsėjo gale, tačiau jau dabar didžiausios kompanijos anonsuoja nujoves, kurios bus pristatomos IAA.
Elektros skirstymo bendrovė LESTO kartu su partneriais plečia elektromobilių infrastruktūrą – Vilniuje, J. Lelevelio g. 6 atidaryta pirmoji šalyje elektromobilių greitojo įkrovimo stotelė.
Kauną pasiekė naujieji suspaustomis gamtinėmis dujomis varomi autobusai, kurie artimiausiu metu miesto gatvėse pakeis seniausius šiuo metu naudojamus autobusus.
Vilniuje galima apžiūrėti originalų troleibusą, kuriame – ir lietuviškas pėdsakas. Troleibusas „LBus City Smile 12T“ – Lietuvos, Čekijos ir Lenkijos specialistų bendradarbiavimo vaisius. Vilniuje įsikūrusi kompanija „LBus“ kartu su Čekijos
Japonijos kompanija „Mitsubishi Fuso“ pranešė pradedanti pardavinėti naują turistinį autobusą „Aero Star“.
Metro ar tramvajus sostinėje? Ilgą laiką šių dviejų transporto rūšių propaguotojai laužė ietis besiginčydami ir įrodinėdami savo tiesas. Tačiau, kaip dažniausiai būna, nugalėjo trečiasis. Remiantis pastarojo meto tyrimais, Vilniaus miestui
Kauno miesto taryba ketvirtadienį papildė sąrašą asmenų, kuriems suteikiama lengvata visus metus viešuoju miesto transportu naudotis tik už 12 Lt. Sprendimas taip pat papildytas nuostata, kad šia lengvata gali naudotis
Didžiosios Britanijos „Wright” autobusų gamintojai pasirašė kontraktą pateikti daugiau nei 400 dviaukščių autobusų Singapūrui.
Nuo 2016-ųjų besinaudojantys lengvatomis keleiviai veikiausiai už važiavimą Latvijos viešuoju transportu mokės banko kortelėmis, rašo „Dienas Bizness“.
Abu didieji Lietuvos miestai – Vilnius ir Kaunas – jau turi po vieną viešojo transporto įmonę. Prieš porą metų vietoj „Vilniaus autobusų“ ir „Vilniaus troleibusų“ gimė „Vilniaus viešasis transportas“. Šiuo