Romoje rengiamasi atidaryti greitojo troleibuso liniją „BRT Eur Laurentina–Tor Pagnotta“, praneša Romos merė Rima Virdžinija Raggi. Pasak jos, šiuo metu jau baigiama parengti 35 naujus vairuotojus. Jie dirbs kompanijoje „ATAC S.p.A.“, kuri yra licencijuotas privatus Romos vežėjas.
Anksčiau planuota, kad šešių kilometrų greitojo troleibuso linija pradės veikti 2018-aisiais. Vis dėlto, nepaisant gana sparčių statybos darbų, linijos atidarymą teko atidėti iki 2019-ųjų pirmojo ketvirčio. Bandomieji troleibusų važiavimai pradėti šių metų kovą.
Tiesiant trasą, teko keisti projektą. Iš pradžių troleibusai maždaug 800 m atkarpoje turėjo važiuoti ne atskirta juosta – miestiečiai protestavo dėl kertamų medžių ir prieš šaligatvio susiaurinimą. 2018-ųjų rudenį buvo pareikšta, kad troleibusams bus skirta atskira juosta. Esama ir kitų projekto trūkumų – pavyzdžiui, BRT koridorius suprojektuotas taip, kad troleibusams teks kirsti judrią eismo juostą, taip gali padidėti avarijų tikimybė.
Pirmoji greitųjų troleibusų linija Romoje bus pažymėta 74-uoju numeriu. Į maršrutus išvažiuos sudvejinti 18 m ilgio „Solaris Trollino“ su dyzeliniais generatoriais. Piko valandomis maršrutu keleivius veš apie 15 troleibusų. Be to, svarstoma galimybė atidaryti dar du troleibusų maršrutus – 72 ir 73, kurie taip pat veiktų kaip BRT.
Be „Solaris Trollino“, planuojama naudoti „BredaMenarinibus Avancity Plus HTB“ troleibusus su dyzeliniais generatoriais.
eBus.lt
Organizatorių nuotraukos