Bendrovės „Busturas“ šiais metais planuoja įsigyti apie 20 naujų autobusų

13 birželio 03:47 2018 Spausdinti straipsnį Keleivinio transporto problematika Lankytojai Patirtis

Bendrovė „Busturas” šiems metams sumaniusi įdiegti nemažai naujovių.

 

 

Nuo metų pradžios įmonėje pradėjo veikti BUSAkademija. Tai vairuotojų-konduktorių, kasininkų, keleivių kontrolierių ir kitų darbuotojų vidinių mokymų sistema – intensyvių praktinių mokymų projektas, kuris inicijuoja neformalius seminarus – diskusijas, kurių metu nagrinėjamos įvairios aktualios situacijos, susijusios su keleivių vežimu ir aptarnavimu. Įvyko 4 mokymai, kuriuose dalyvavo 36 vairuotojai-konduktoriai. Šiuo metu ruošiamasi išoriniams darbuotojų mokymams bendradarbiaujant su UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ (INVEGA) – rengiama paraiška.

Šiuo metu jau vykdomas pilotinis projektas 19-koje užmiesčio autobusų, suteikiant galimybę keleiviams už kelionę susimokėti bekontakte banko kortele. Tai yra įprasta banko mokėjimo kortelė, kuria atsiskaitant kortelė tiesiog pridedama prie skaitytuvo. Bekontaktės kortelės nereikia dėti į skaitytuvą ir vesti PIN kodo. Sėkmingai įgyvendinus pilotinį projektą, šis atsiskaitymo būdas bus pradėtas realizuoti miesto maršrutiniuose autobusuose.

Vykdomas projektas-modernizacija grynųjų pinigų depozitavimo automato, kad perspektyvoje būtų įmanoma naudotis savitarnine inkasavimo įstaigos paslauga be ilgo įmonės darbuotojo dalyvavimo.

Vykdomas projektas dėl regos negalią turinčių keleivių išmaniosios informavimo sistemos įdiegimo miesto autobusuose ir svarbiausiose stotelėse Šiaulių mieste. Planuojame sistemą pilnai „paleisti“ šių metų rudenį.

Vykdomas projektas dėl e. bilieto sistemos duomenų bazių glaudesnės integracijos su įmonėje veikiančiomis kitomis eksploatacinėmis kompiuterinėmis programomis. Tuo siekiama dar labiau mažinti darbuotojų valdomų atskirų kompiuterizuotų procesų skaičių tiesiog kai kuriuos duomenų apdorojimo tarpinius procesus jungiant ir pakeičiant automatiniais.

Vykdomas projektas dėl asmens duomenų saugos ir duomenų nutekėjimo prevencijos ir saugumo lygiui padidinti, įsigyjama specialiai tam skirta programinė įranga.

Ruošiamasi (įranga įgyta, IT infrastruktūra ruošiama) bilietų kontrolierius apginkluoti vaizdo įrašymo įranga, taip prevenciškai užtikrinant jų darbo saugumą ir galimų nesusipratimų skaičių.

Projektinėje stadijoje yra bilietų pardavimas išmaniaisiais įrenginiais, mobiliąja aplikacija.

Vyksta remonto dirbtuvių modernizavimas, naujos įrangos ir darbo įrankių naujinimas. Įsigytas žirklinis keltuvas, dar planuojama įsigyti duobinių keltuvų (projektuojama apie 50 000 Eur.); įrankių vežimėlių (projektuojama apie 5000 Eur.); veržliasūkis (apie 2500 Eur.) bei padangų montavimo stendas (apie 5000 Eur.). Taip pat planuojama įsigyti sandėlio stelažų sistemą su mezoninu ir kt.

Vykdomas Intraneto įveiklinimas siekiant plėsti vidinę komunikaciją, skleisti informaciją, dalintis naujienomis ir žiniomis viduje įmonės.

Toliau investuojama į darbuotojų aprangą kaip vieną iš įmonės įvaizdžio elementų: šiemet jau nupirkta 500 vnt. polo marškinėlių vienos iš bendrovės reprezentacinių spalvų – žalios, iki metų pabaigos suplanuotas dar vienas pirkimas – klasikinių marškinių vairuotojams – konduktoriams ir kitiems klientus aptarnaujantiems darbuotojams.

Suplanuoti Administracinio korpuso pastato stogo renovacijos darbai. Lietaus kanalizacijos įrengimas nuo gamybinio pastato stogo.

Vyksta įvažiavimo į įmonės teritoriją stoginės nugriovimo, praėjimo pėstiesiems projektavimo darbai.

Vyksta gamybinių dirbtuvių vidaus patalpų remonto darbai. Autobusų tikrinimo posto (diagnostikos patalpa) vėdinimo sistemos įrengimas ir t.t.

Ruošiamasi savitarnos kasų/automatų įdiegimui (autobusų stotyje) – šis sprendimas sumažins eiles stotyje, tuo pačiu mažins darbuotojų nuovargį bei padidins stoties modernumą ir pagerins įvaizdį. Šiuo metu ruošiama techninė specifikacija.

Paskelbtas konkursas naujų turistinių autobusų pirkimui (3 vnt.); vyksta pirkimo procedūros 12 vnt. visiškai naujų miesto autobusų.

Planuojama įsigyti žemagrindžių mažos talpos autobusų vykdyti privežamuosius maršrutus ir ne piko metu- reguliarius maršrutus (6 vnt.).

Gerinama e.bilieto papildymo paslaugos kokybė. Atsižvelgiant į keleivių skundus ir pastabas bei faktinių duomenų analizę, iki 2017 metų pabaigos priklausomai nuo paslaugos tiekėjo viena operacija pildymo taške trukdavo nuo 20 sekundžių iki 3-4 min. Šį pavasarį naujame konkurse viena iš sąlygų buvo reikalavimas e. bilietų pardavimo (platinimo) ir įmokų įmokėjimo (surinkimo) į kortelių sąskaitas paslaugos spartai. Maksimalus vienos papildymo paslaugos laikas šiuo metu leidžiamas ne ilgesnis negu 40 sekundžių su nedidele nukrypimų tolerancija. Vasarą vėl planuojamas konkursas e.pardavimo (platinimo) taškų skaičiui plėsti.

Strateginiame įmonės plane suplanuota ir rengiamasi (atliekama rinkos analizė) naudotų dujinių žemagrindžių miesto autobusų pirkimui.

Vedamos ekskursijos moksleiviams įmonėje, pristatant įmonę, aiškinama veiklos specifika, pasekmės, kai vengiama mokėti už paslaugą ir pan.

Busturo informacija

Linos Jakubauskienės nuotrauka