Eksperimentinis „LiAZ-5Э-676“ autobusas

22 rugsėjo 05:40 2017 Spausdinti straipsnį Lankytojai Muziejus

Praėjusio amžiaus viduryje Rusijos Likinsko autobusų gamykloje buvo sukurtas sudvejinto autobuso modelis, skirtas vežti keleivius dideliuose miestuose. Tačiau masinė šio autobuso gamyba taip ir nebuvo pradėta.

 

 

 

 

Autobusas 1962-aisiais suprojektuotas bendradarbiaujant su NAMI konstruktorių biuru. Transporto priemonės konstrukcija buvo tokia pati, kaip ir kitų Likinsko gamykloje gaminamų autobusų. Pirmoji ir trečioji ratų poros buvo valdomos, kaip įprasta didžiojoje dalyje sudvejintų autobusų.

Transporto priemonės salone buvo 51 sėdimos vietos, iš viso autobusu galėjo važiuoti 123 keleiviai. Autobuso ratų formulė – 6×2.

„LiAZ-5Э-676“ montuotas keturių taktų karbiuratorinis 8 cilindrų 150 AG variklis.

Autobuso ilgis – 15 429 mm, plotis – 2 500 mm, aukštis – 3000 mm, ratų bazė – 4853 mm. Maksimalus transporto priemonės greitis – 60 km/val.

 

eBus.lt

Nuotrauka – iš archyvų