Jau tarpukariu Klaipėdos krašte būta patogaus susisiekimo su užmiesčiu, daugėjo autobusų

02 kovo 05:22 2021 Spausdinti straipsnį Istorija Lankytojai

Kaip rašoma 1935-ųjų gruodžio mėnesio laikraštyje „Vakarų vėtra“, iki 1928-ųjų Klaipėda neturėjo patogaus susisiekimo su užmiesčiu.

Tik nuo 1928-ųjų atsirado patogus ir geras susisiekimas su Palanga, Gargždais ar Giruliais. Susisiekimas kasmet buvo tobulinamas.

Kaip matome iš to meto spaudos, automobilių Klaipėdos krašte nuolat daugėjo. 1931 m. „Statistikos žiniose” rašoma:
„1931 m. spalių mėn. 1 d. buvo leista vartoti Klaipėdos krašte susisieksime viešuose keliuose ir aikštėse iš viso 856 įvairių rūšių autovežimiai. Jų tarpe buvo motociklų 367 arba 42,9%, keleivinių automobilių 340 arba 39,7%, autobusų 29 arba 3,4%, prekinių automobilių (sunkvežimių) 120 arba14%. Palyginus 1930 m. autovežimių skaičius padidėjo 111 arba 14,9%. Autovežimių skaičiaus padidėjimas tarp 1930 ir 1931 m. yra toks pat kaip ir tarp 1929 ir 1930 m., kuomet autovežimių skaičiaus padidėjimas siekė 14,8%. Iš bendro autovežimių skaičiaus, palyginus 1930 m.spalių mėn. 1 d., daugiausiai padidėjo keleivinių automobilių skaičius, būtent su 57 arba 20,1%. Kitų autovežimių skaičiaus padidėjimas tarp 1930 m. ir 1931m. yra toks: motociklų padidėjo su 43.arba 13,3%, prekinių automobilių-6 arba 5, 3%, autobusų skaičius – 5 arba 20,8%. Šioje statistikoje nėra įskaityti vienas automobilis – laistytuvas, 1-traktorius ir 1 automobilis – vilktojas”.

1934 m. kovo mėn. leidinyje „Statistinės žinios” pateikiama informacija apie autobusų maršrutų plėtrą, palyginami 1930, 1931 ir 1932 m.

Laikraščio iškarpomis ir surasta informacija su mumis pasidalino Kęstutis Pletkus. Dėkojame jam.

eBus.lt

 

  • 1900
  • 1900-1
  • 1931-1
  • 1931
  • 1933