Keleivių vežėjai autobusais ir traukiniais dirbs išvien: sieks vystyti darnų susisiekimą

birželio 08 04:15 2021 Spausdinti straipsnį Keleivinio transporto problematika Lankytojai Patirtis

Vežėjai autobusais ir traukiniais keleivių labui dirbs kartu – prie Lietuvos keleivių vežimo asociacijos (LKVA) neseniai prisijungė keleivių vežimo traukiniais bendrovė „LTG Link“.

„Svarbiausias mūsų asociacijos tikslas – teikti kokybiškas ir visuomenės interesus atitinkančias paslaugas, kurios padėtų pritraukti į viešąjį transportą daugiau keleivių ir keliauti tvariau, nenaudojant nuosavų automobilių.  Esame patenkinti, kad mūsų asociacija pasipildė nauju nariu“, – sako LKVA prezidentas Gintaras Nakutis.

Remiantis LKVA nuostatais, už naujo nario priėmimą turi balsuoti visi asociacijos prezidiumo nariai. Pasisakiusiųjų prieš UAB „LTG Link“ narystę asociacijoje nebuvo. Keleivių vežimo veikla tiek autobusais, tiek traukiniais yra panaši, nors ir vykdoma skirtingomis transporto rūšimis. Dauguma problemų, su kuriomis vežėjai susiduria, panašios, vežėjai tikisi, kad kartu jas spręsti bus paprasčiau.

Pasak G. Nakučio, vienytis ypač svarbu dabar, kai Lietuva žengia Žaliojo kurso keliu, kuriame numatyta mažinti transporto sukeliamą taršą, prisidėti prie klimato kaitos mažinimo priemonių. „Keleiviams turime suteikti galimybę keliauti patogiai ir darniai tiek kelių, tiek geležinkelio ar vandens transportu, derinti šias viešojo transporto rūšis taip, kad poveikis gamtai būtų mažesnis. Kuo daugiau keleivių naudosis viešuoju transportu, tuo švaresnė bus mūsų aplinka. Tikimės, kad vežėjų autobusais ir traukiniais bendradarbiavimas bus pozityvus ir naudingas“, – kalba LKVA prezidentas.

Apie būtinybę vystyti viešąjį transportą ir taip siekti darnaus judumo kalba ir „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.

„Traukinys – viena gamtai draugiškiausių transporto priemonių, o elektriniai traukiniai apskritai nepalieka jokio CO2 taršos pėdsako: elektra jiems tiekiama iš atsinaujinančių energijos šaltinių. Visgi kelionei „nuo durų iki durų“ dažnai prireikia kelių transporto priemonių, tad mūsų siekis – bendradarbiaujant sukurti bei efektyviai palaikyti tokį susisiekimo modelį, kuriame automobilio neprireiktų“, – sako L. Baužys.

LKVA prezidentas pabrėžia, kad narių ratas plečiasi: pradėjusi savo veiklą su 11 narių, dabar asociacija vienys 19 įmonių, kuriose dirba per 4 000 darbuotojų, o metinė veiklos apyvarta – daugiau kaip 140 mln. Eur.

„Prisijungus keleivių vežimo traukiniais bendrovei, būsime dar stipresni. Tikimės, kad ateityje prie LKVA jungsis ir vandens vežėjai, kartu siektume pagrindinio tikslo – teikti kokybiškas ir patogias paslaugas mūsų keleiviams, skatinti darnų judumą, viešojo transporto plėtrą“, – apibendrina G. Nakutis.

Lina Jakubauskienė

„LTG Link“ ir autorės nuotraukos

  • autobusai1
  • autobusai
  • l-g
  • lg-1
  • nakutis