Pernai patobulinta viešojo transporto bilietų rinkodara leido 2024-aisiais dvigubai sumažinti popierinių bilietų pirkimą iš vairuotojų. Jų per metus buvo nupirkta 1, 2 milijono mažiau, ir dabar juos sparčiai išstumia kitos – pažangesnės, ekologiškesnės, pigesnės kartinių bilietų rūšys (žr. pateiktą lentelę).
Popierinių bilietų pirkimo mažėjimas padeda išlaikyti vidutinį maršrutinį greitį – vairuotojas mažiau laiko stotelėje sugaišta juos pardavinėdamas. Eismo sąlygos gatvėse tampa vis sudėtingesnės, tad šios sutaupytos sekundės viešojo transporto sistemai yra labai svarbios. Greitis – vienas iš esminių paslaugos kokybės parametrų, leidžiantis mums išlaikyti pozicijas konkurencijoje su kitomis susisiekimo rūšimis.
Kiek kelionės laiko klaipėdiečiams per metus taip sutaupėme? Jeigu skaičiuosime, kad parduodamas vieną bilietą vairuotojas vidutiniškai sugaišta 7 sekundes, 1 200 000 neatliktų pardavimų sudaro 2 333 valandas – arti šimto parų sutaupyto kelionių laiko.
Todėl mums pernai pavyko mieste išlaikyti apie 20 km/h maršrutinį greitį (ilgų autobusų – kiek mažesnį, ekspresų – didesnį už šį vidurkį). Tai yra geriausias šalyje rodiklis, ir jį mes išlaikome padedami savo keleivių, kurie pernai vis dažniau rinkosi atsiskaityti už kelionę protingai, taupiai, negaišinant vairuotojo.
klaipedatransport.lt
Linos Jakubauskienės nuotrauka