Lietuvos keleivių vežimo asociacijos prezidentas Gintaras Nakutis Kuršėnų autobusų parko direktoriui Vidmantui Šulčiui įteikė nario pažymėjimą. Įmonė tapo Asociacijos nare dar praėjusių metų spalio mėnesį, tačiau įteikti pažymėjimą proga pasitaikė
Vasario 25-ąją oficialiai duris atvėrė rekonstruota Plungės geležinkelio ir autobusų stotis. Nuo šiol keleiviai galės laukti reikiamos transporto priemonės jaukioje, šviesioje, modernioje salėje. Čia veiks bilietų kasos bei bilietomatai, kur
Nuo vasario 27 d. Lietuvos žmonės paramą Ukrainai gali atnešti į bet kurią šalies autobusų stotį, kur yra „Siuntos autobusais“ terminalas. Siuntos, ant kurių užrašyta PARAMA UKRAINAI, autobusais nemokamai keliauja
Vasario 22d. LR Seimo Ekonomikos komitetas surengė nuotolinį pasitarimą Susisiekimo ministerijos, Lietuvos transporto saugos administracijos, keleivių vežėjų atstovams, kur pristatytos tolimojo susisiekimo autobusais aktualijos, susijusias su Konkurencijos tarybos sprendimu dėl
Seime su Ekonomikos komiteto pirmininku Kaziu Starkevičiumi ir šio komiteto nariais susitikę asociacijos „Linava“ viceprezidentas Rimantas Martinavičius bei inovacijų ir transporto politikos sekretorius Andrius Burba aptarė keleivinio transporto sektoriaus patiriamus
UAB „Plungės autobusų parkas” nuo vasario 25 dienos persikelia į kitas patalpas.
Šiemet pradėjus taikyti naują Lietuvos kelių finansavimo sistemą, šalies keliams skiriamos lėšos pirmą kartą suplanuotos 3 metų laikotarpiui. Vyriausybė patvirtino Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) finansavimo lėšų sąmatą, pagal
„Solaris Trollino 24“, su kuriais neseniai turėjo progos susipažinti ir sostinės gyventojai bei svečiai, jau netrukus Bratislavoje ir Danijos mieste Olborge. Neseniai 20 šių troleibusų užsisakė ir Čekijos sostinė Praha.
Keleivių vežimo verslas – vienas labiausiai nukentėjusių dėl Covid-19 situacijos. Ilgą laiką žmonės skatinti nelipti į autobusus, troleibusus ar traukinius, todėl keleivių viešajame transporte per karantiną sumažėjo drastiškai. Šiuo metu
Lietuvai siekiant aktyviau įgyvendinti Europos žaliojo kurso tikslus, pasirašyta pagrindinės geležinkelio arterijos ruožo Kaišiadorys–Klaipėda elektrifikacijos finansavimo sutartis. Iki 2023 metų pabaigos Lietuvoje elektrifikuoto geležinkelio dalis visoje infrastruktūroje turėtų siekti apie